O
Kausalitet kallas det. Nu har Du lärt dig ett nytt ord.
Hur fan kunde du räkna ut det där?
Kausalitet kallas det. Nu har Du lärt dig ett nytt ord.
Hur fan kunde du räkna ut det där?
Det som inte jag fattar, killarna körde inte äns snabbt när polisen kom? Borde de inte bara kunna stanna, få en utskällning och sedan var det över?
Man bör ju beväpna sig själv så man kan försvara sig vid liknande mordförsök från den s.k ordningsmakten.
En salva genom sidorutan borde ju sätta dom i befogad respekt.
Påminner om att detta är en forumdel som behandlar motorcyklar. Sexmessande poliser, Hitler och indianfilmer hör inte hit. Och vänligen tänj inte på gränsen när det gäller "åka ifrån snutet" temat.
Har ingen större förhoppning om att tråden överlever kvällen. Surprise me!
Nu är du väl allt lite väl på tårna.
Ja, det har du nog lite rätt i . Fick lite hicka av ämnet bara med tanke på hur det brukar gå....
Riktigt härlig nyhet att läsa straffet var inte så farligt men frågan är om han får behålla jobbet efter detta?
Det enda som kan resultera i avsked för en polis är om han kritiserar polisledningen offentligt.
Det snackades massa om att det var en omålad bil (civvare) och att han körde utan sirenerna på i början.. reddes det där ut eller?
Jag som tyckte de var klädsamt återhållsamma. Där ser man...
Tror att de flesta av sensationsjournalistikens läsare tycker att det är återhållsamma, sakliga och relevanta rapporteringar mest hela tiden .
Är det där något du menar att jag skulle ta åt mig av?
Domen bör nog läsas istället för tidningarna då den skiljer sig mycket från vad tidningarna skriver.
Läs själva
http://www.speedyshare.com/vtr9y/B-5434-11-B-3621-09-B-1110-11-1.pdf
Hade det visat sig att han hade stulit hojen så hade SH-mobben blivit förbannade för att polisen inte körde på honom ordentligt, och gärna backade över honom några gånger när han låg ner också.
Det är lustigt det där, polisen antas på förhand veta vem som kör hojen, är det den rätta ägaren så ska dom nästan åka före och bana väg, är hojen stulen så ska försvaret kallas in och det ska skjutas verkanseld. Jag är inte polis, men jag kan ändå anta att det inte är helt lätt att avgöra det, när trafikbeteendet är detsamma, oavsett om en ägare eller tjuv kör, och hojen har en hemgjord regplåt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|