Hd???

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
bebbe skrev:

Och en stor fördel med HD är givetvis den stora RAGGNINGSFAKTORN :cool:
Finns inget som fungerar bättre :tummenupp

Hmm, det är väl mest 40-60-åriga kärringar som blir till sig när de ser en HD? Tror en sporthoj är effektivare på de yngre damerna, om vi nu skall snacka penisförlängarattiraljer...

Killeak

Brum, brum ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1995 Kawa zx9r
Skulle jag köpa cutom skulle jag välja Yamaha Dragstar 1100 eller Wildstar 1600... Men den dagen det blir dax har det säkert kommit nya modeller ;)

O JA! EN DAG ÄR DET DAX!!! :D

Busafreak

Sportforever-customnever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, CBX 1000, REX 98cc -39
Hmm....

Killeak skrev:
Skulle jag köpa cutom skulle jag välja Yamaha Dragstar 1100 eller Wildstar 1600... Men den dagen det blir dax har det säkert kommit nya modeller ;)

O JA! EN DAG ÄR DET DAX!!! :D

Om man ska klara körkortet o livhanken (i den ordningen) får det väl bli en Yamaha Virago 125 cc. En sann customhoj! Hyrde en 250 utomlands en gång (den största som fanns att hyra). I 80 tycke man att gick av bara h-e. Full gas, öppen hjälm, taskig väg och barhuvade MC-poliser i kortärmad skjorta. Ja, ja det var i Grekland (trodde det var ett EU-land med samma regler. Men HD? Noop!

Jag platsar inte heller in bland de stora HD-grabbarna - för mycket hår, ingen hästsvans, för liten mage, inga tatueringar och är heller inte kriminellt belastad. Fördomar, jag?

De flesta HD jag ser på sommaren står på vägbanken o blir skruvade eller tuffar med öppna rör i max 80 på motorvägen.

:cool:

Fredrich

Susar omkring på Autobahn
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå ZX-9R. Mod: 00, Hugger, blått kåpglas, ombestyckade förgasare, Titan AkrapÖvik-bolton.
sgtpepper skrev:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh..

HD är världens 46:e bäst marknadsförda varumärke. Honda är betydligt högre rankat som varumärke. Till och med IKEA slår ju för fan HD i rankingen :).

Världens bäst marknadsförda varumärke är Coca-Cola, följt av Microsoft och IBM.

Källa
:bow

Oops... Hrm... vad sjutton var det jag läste då?
Jag VET att jag läste att dom var det mest marknadsförda märket...
Frågan är bara på vilket sätt?

Jajja, i vart fall så är det endast det dom lever på
- sitt märke och den söndertjatade Amerikanska drömmen. :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Busafreak skrev:
HD som MC är enligt min mening en psykologisk gåta. Säljs antagligen till personer som inte kört någon annan hoj. Om... de skulle ha provkört vilken annan japs som helst skulle de aldrig ha köpt en HD.

Det behövs ju både motor och broms - HD har ingetdera. Har provkört flera av de senaste modellerna och "värstingen" V-ROD som har ungefär samma motorprestande som min gamla GPZ 900 R från 1984. dock långifrån samma toppfart.

HD - fenomenet är helt obegripligt, vad anser ni?

:squid

Smaken är ju som baken. En del människor åker penisförlängare. Andra bryr sig inte så mycket om hur mkt kubik som vibrerar mellan bena utan glider bara runt o njuter. Andra älskar att åka fort och andra vill puttra fram.

Man behöver inte åka penisförlängar hojar.

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Re: Re: Hd???

Bikerbitch skrev:
Smaken är ju som baken. En del människor åker penisförlängare. Andra bryr sig inte så mycket om hur mkt kubik som vibrerar mellan bena utan glider bara runt o njuter. Andra älskar att åka fort och andra vill puttra fram.

Man behöver inte åka penisförlängar hojar.

Klart man måste det, hur skall man annars göra om man har liten penis :confused:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Re: Re: Re: Hd???

Felix skrev:
Klart man måste det, hur skall man annars göra om man har liten penis :confused:
Just det! Hur skall v... eh, dom annars kunna hävda sig? :hej

Killeak

Brum, brum ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1995 Kawa zx9r
Re: Hmm....

Busafreak skrev:
Jag platsar inte heller in bland de stora HD-grabbarna - för mycket hår, ingen hästsvans, för liten mage, inga tatueringar och är heller inte kriminellt belastad. Fördomar, jag?

Jaha, man kanske skulle skaffa HD ändå, där platsar man ju som handen i hansken, trotts att jag fortfarande jobbar på magen men den är på väg ;)

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
det är många som klankar ner på customhojar ( inget fel i det) men om jag själv får säga så kastar en hel del folk här sten i glashus när dom skriver att olika glidare är skit när dom själva åker på något junk som man kanske skulle kunna kallat sporthoj för 20 år sedan!!

ta inte illa upp nu...

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
gixxermf skrev:
det är många som klankar ner på customhojar ( inget fel i det) men om jag själv får säga så kastar en hel del folk här sten i glashus när dom skriver att olika glidare är skit när dom själva åker på något junk som man kanske skulle kunna kallat sporthoj för 20 år sedan!!

ta inte illa upp nu...

*asg* nu blir det nog liv i luckan misstänker jag.. old gixxer crew.. where are you!?

Deimos

Våga vägra latinska citat.
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha XJR1300 SP
Om jag skulle köpa en glidare hade det blivit Suzuki VL 1400 Intruder. Har provat den en gång och det var en lite speciell upplevelse. Man kunde nästan räkna slagen för att få reda på vilket varv man låg på....:)
Sen var den inte så grymmt tung som vissa HD brukar vara.

Men eftersom man bara har råd med en hoj så blir det inte en glidare.

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
HD SÅKLART

Kan faktiskt bara säga! Ska man köpa glidare så ska man ha HD.
inget annat skräp.
Körde faktiskt 883 custom innan och den var najs, ingen räcer men pozer faktorn var ju giganthög.. dessutom så tyckte alla poliser bara att den var snygg istället för att gnälla över de raka rören och den lilla plåten *tjiii*
Den slog ju högre än villen japps glidare som helst!
Men som sagt när man väl har gränslat en sprotligare hoj så är man inte så förtjust i att leka flugfång längre.. kanske när man bli gammal o gaggig

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Re: HD SÅKLART

Måste nog säga att en del HD ser rätt så brutala ut.. men det krävs ju en viss ombyggnad...

Men det är väl tur att smaken är som baken.. hur skulle världen annars se ut, om alla tyckte o tänkte lika... *jajk* :skrämd

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Re: Re: HD SÅKLART

ambulans skrev:

Men det är väl tur att smaken är som baken.. hur skulle världen annars se ut, om alla tyckte o tänkte lika... *jajk* :skrämd

Det skulle inte bli mycket skrivet på SH i alla fall. :rolleyes:

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
På det kan jag definitivt svara ja!

Måste passa på att retas lite i krisen...

Originally posted by lee
Tror en sporthoj är effektivare på de yngre damerna, om vi nu skall snacka penisförlängarattiraljer...

Det står Yngre damerna :p

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
U-A Loranga skrev:

Tror en sporthoj är effektivare på de yngre damerna, om vi nu skall snacka penisförlängarattiraljer...

Det står Yngre damerna :p

App, app! Jag har inte fyllt 30 än, inte ens 28. Det är kvinnor i 35-årsåldern som klämmer unga gossar i stjärten på krogen och får customlåsning när de förstår att livet börjar gå förbi dem. :fakta

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...