Tom Byron skrev:hehehe, Nu börjar du låta som mig!!! Du behöver inte vara "wannabe" i körsättet oxå
[falsksång]Ooobidoo, jag vill ju va' som duu... [/falsksång]
Tom Byron skrev:hehehe, Nu börjar du låta som mig!!! Du behöver inte vara "wannabe" i körsättet oxå
Yasha skrev:Nja... jag tänkte mer på vår store idols förflutna, men du platsar ju du med har jag förstått!!!
Jenna J skrev:Förflutna? Oj va intressant det blev nu då!
Tom Byron skrev:Vid ett svagt ögonblick så skulle jag vilja minnas att det kan ha någe med fnittrandefjortisar och McDonalds att göra...... men dessa tider är sedan LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE passerade.
Hur gick det till?Cybernisse skrev:Lutar ju åt att HEDA FANS skulle ha ett eget forum, om ni håller denna takt på inläggen
Har inte Swedie föreslagit det
Om han inte tycker ni har status för det så hör av er till mig. Jag fixar ett eget om ni vill
Mvh Cybernisse
"Supermotard Sweden"
Tom Byron skrev:YBERUNDERBART !!!
Undra varför alla bilder på mig är när jag står still , har det någe med brist på fart att göra *garv*
Skoj som faan var det ivf.......
Krattan skrev:Här var Heda stilla nog att fastna bild!
//Anders
Krattan skrev:Här var Heda stilla nog att fastna på bild!
//Anders
Tom Byron skrev:DETVAR JU DEN DÄR SOM IIIIIIIIIIIINTE SKULLE HAMNA HÄR UTAN I MIN MAIL...........
Folk kan ju tro att man e rubbad, hahahahahahhaa
Faan va jag rockar..... !!
Synda tt jag har den långärmade t-shirten på annars hade ni fått se lite solbränna
Jenna J skrev:Wow! Snygg poserbild!
*digga*
Men var är alla stuntbilder...? *s*
Tom Byron skrev:Synda tt jag har den långärmade t-shirten på annars hade ni fått se lite solbränna
Tom Byron skrev:DETVAR JU DEN DÄR SOM IIIIIIIIIIIINTE SKULLE HAMNA HÄR UTAN I MIN MAIL...........
Folk kan ju tro att man e rubbad, hahahahahahhaa
Faan va jag rockar..... !!
Synda tt jag har den långärmade t-shirten på annars hade ni fått se lite solbränna
Yasha skrev:Heda stuntade inte, han bara glänste!
(på banan alltså!)
Jenna J skrev:Ja, men å alla fans vägnar så vill jag se fler stuntbilder så man har lite att bli impad över!
Jenna J skrev:"Folk kan tro att jag är rubbad --- Faan va jag rockar"
Nu lät du schizo, hur ska du ha det?
Men jag håller med Vera, om fansen sätter ut bilderna så är det inte idolen det är fel på!
Yasha skrev:Eftersom inte idolen var med på någon av bilderna från Tierp, får jag kanske bidra med en poserbild! Heda råkkar!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|