Vadå?Tom Byron skrev:Schhh,
vi softar om det här, annars får man ett däckjärn där solen aldrig lyser![]()

Vadå?Tom Byron skrev:Schhh,
vi softar om det här, annars får man ett däckjärn där solen aldrig lyser![]()
Yasha skrev:Vadå?Va' menar'u?
Vadå solen aldrig lyser?
Vem har gjort och vad och i så fall varför?!?
![]()
![]()
HEDA, BLIR DU GENERAD?!?
![]()
Äh, grodor... Kysser man dem så blir de ju prinsessor, det vet du va?!?Tom Byron skrev:Shit she´s here!
Generad, nää det blir väl inte jag........ *tänka*Jo men vänta här nu, jag hade en traumatisk upplevelse på MC-mässan i början av året, så efter det gick jag 10 meter FRAMFÖR någon som gjorde en groda, sedan för att försvinna bort så ingen trodde man kände henne
![]()
Yasha skrev:Äh, grodor... Kysser man dem så blir de ju prinsessor, det vet du va?!?![]()
![]()
Yasha skrev:2. Och kan du verkligen bevisa att det är HON?!? VA? VA?! VA?!?![]()
HALLÅÅÅÅÅ!!! MODERATOR!!!! KAN NÅGON TA BORT DEN DÄR BILDEN!!! Den är FÖRFALSKAD!!!420 skrev:Polarn blev golarn![]()
Här har ni beviset![]()
Tom Byron skrev:Var det ironi i "någon som känner igen"![]()
Börja om å läs från sidan ett isf![]()
Yasha skrev:Och du ska kalla dig för Husaförare/-ägare...*mutter* *morr* *frust* *fnys* *host* Quissling..*host*
Tom Byron skrev:Weee,
vilken dag på isen. Vi har muppat båge i snöstorm![]()
Ebbe var glad å åkkåt så han hängde av någon findubbnisseå såg läbbigt snabb ut från 1a passet.
Krattan kom på att is inte är någe för honom![]()
Å Heda var än en gång DÖSISTMen jag körde om EN snubbe iaf, det var han som satt i bilen som plogade, förhonom MÖTTE
jag i en kurva
![]()
Shit, va roligt det var, shit har så ont i låren, varit på rejvfset i flera timmar.... (Ebbe) Shit *fniss*
Pizza å spana BIKERBOYZ med Krattan, nästan som att vara på dejt![]()
Puuh! *OTROLIGT lättad* Började bli liiite orolig där ett tag...DreeTman skrev:Nej fullt allvarlig är jag...![]()
Klart som fan jag vet att det är lillhusan!![]()
Kanske....Ebbe skrev:Vad ska man gissa på att Muppo skickade till Heda-mannen... svårt det där.... Ähhh, får dra till med någe!
Jag gissar att det var tre rätt trevliga trillingar-systrar med yppiga former som "råkat" fastna på bild när dom hjälper varandra att få av underkläderna. Stämmer det!? Vad vinner jag?![]()
Usch!!! Det var ju en tvitaktare och en KTM samtidigt. Tur det var en grann donna där oxå annars hade jag ju tvingats formatera disken och därefter kastat den i domedagsbergets eldar för att rädda mänskligheten från säker undergångTom Byron skrev:EEEEH, du får länken istället.
daton e muppig just nu
DU vann:
http://www.stickybabe.com/viewimage...gallery/babe/rachel/ktm_161003/rachel 030.jpg
Hon ser ju inte helt genomnöjd ut iaf. Jag kan hjälpa tant genom att ta bort fokus från dig själv genom att visa mig själv då jag faktiskt SITTER på en KaToooM...... :kocko420 skrev:Polarn blev golarn![]()
Här har ni beviset![]()
Usch, din stackare, fick du inte blåsor på skinkorna också?!?Supermoto skrev:Hon ser ju inte helt genomnöjd ut iaf. Jag kan hjälpa tant genom att ta bort fokus från dig själv genom att visa mig själv då jag faktiskt SITTER på en KaToooM...... :kocko
Har bränt byxorna och kört över kamerna bilden är tagen med mha ett CV90...
Ingen fara... jb var där och du vet ju hur hansYasha skrev:Usch, din stackare, fick du inte blåsor på skinkorna också?!?![]()
Och vad hade de stoppat i dig för att få dig till denna vansinniga handling?
(Fast iofs, kallar du mig för tant så ar det väl rätt åt dig om du fick ont i a-slet!)
Supermoto skrev:Ingen fara... jb var där och du vet ju hur hansbrukar se ut... Fick meget dejlig hjälp
![]()
Pastakokaren la ju ut en bild på eländet efter Åland minns du välYasha skrev:The baboon master!!!
(Fast hur smart är det att ERKÄNNA att man har sett eländet då?!?)
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |