Heda fanclub!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Schhh,

vi softar om det här, annars får man ett däckjärn där solen aldrig lyser :rolleyes:
Vadå? :confused: Va' menar'u? :3freak Vadå solen aldrig lyser? :arsele Vem har gjort och vad och i så fall varför?!? :va

:trixie

:hördu HEDA, BLIR DU GENERAD?!?

:rofl

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Shit she´s here!

Generad, nää det blir väl inte jag........ *tänka* :va Jo men vänta här nu, jag hade en traumatisk upplevelse på MC-mässan i början av året, så efter det gick jag 10 meter FRAMFÖR någon som gjorde en groda, sedan för att försvinna bort så ingen trodde man kände henne :hihi

Yasha skrev:
Vadå? :confused: Va' menar'u? :3freak Vadå solen aldrig lyser? :arsele Vem har gjort och vad och i så fall varför?!? :va

:trixie

:hördu HEDA, BLIR DU GENERAD?!?

:rofl

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Av dom 3202 inlägg som har blivit gjorda i den här tråden så har :Bugar GURUN gjort 1101 stycken!! :D
En tredje del av alla inlägg helt på egen hand, tja vad säger man? :bow :bow :bow

:Bugar HEDA

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Shit she´s here!

Generad, nää det blir väl inte jag........ *tänka* :va Jo men vänta här nu, jag hade en traumatisk upplevelse på MC-mässan i början av året, så efter det gick jag 10 meter FRAMFÖR någon som gjorde en groda, sedan för att försvinna bort så ingen trodde man kände henne :hihi
Äh, grodor... Kysser man dem så blir de ju prinsessor, det vet du va?!? :kär

:lol

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
420 skrev:
Polarn blev golarn :D
Här har ni beviset :banana
HALLÅÅÅÅÅ!!! MODERATOR!!!! KAN NÅGON TA BORT DEN DÄR BILDEN!!! Den är FÖRFALSKAD!!!

För om jag verkligen hade gjort det där, så betyder det 1. att jag skulle behvöa gå i terapi resten av livet och 2. att jag skulle ha disintegrerats omedelbart pga av kryptonitnivån i ÄCKELKÅTEÄMMEN!!!

Och du ska kalla dig för Husaförare/-ägare... :mad: *mutter* *morr* *frust* *fnys* *host* Quissling..*host*

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Heda!
Var är bilderna?? Jag som varit på landet utan buss och hoj hela helgen känner mig inte direkt redo för säsongsstart inom kort... Nästa helg går typ också bort pga superfest HELA lördagen (vilket innebär att J gett mig åkförbud på söndagen också)...
FAN kan vi inte skjuta upp RM´n några helger??

Tom Byron skrev:
Weee,

vilken dag på isen. Vi har muppat båge i snöstorm :D

Ebbe var glad å åkkåt så han hängde av någon findubbnisse :Bugar å såg läbbigt snabb ut från 1a passet.

Krattan kom på att is inte är någe för honom :arsele

Å Heda var än en gång DÖSIST :( Men jag körde om EN snubbe iaf, det var han som satt i bilen som plogade, förhonom MÖTTE :gnissla jag i en kurva :3freak

Shit, va roligt det var, shit har så ont i låren, varit på rejvfset i flera timmar.... (Ebbe :7peta ) Shit *fniss*

Pizza å spana BIKERBOYZ med Krattan, nästan som att vara på dejt :kär

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
Vad ska man gissa på att Muppo skickade till Heda-mannen... svårt det där.... Ähhh, får dra till med någe!

Jag gissar att det var tre rätt trevliga trillingar-systrar med yppiga former som "råkat" fastna på bild när dom hjälper varandra att få av underkläderna. Stämmer det!? Vad vinner jag? :)
Kanske....
Fast jag minns inte riktigt vad de syssalde med. Vill minnas att det eg. var ett julkort, he he he

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
420 skrev:
Polarn blev golarn :D
Här har ni beviset :banana
Hon ser ju inte helt genomnöjd ut iaf. Jag kan hjälpa tant genom att ta bort fokus från dig själv genom att visa mig själv då jag faktiskt SITTER på en KaToooM...... :kocko
Har bränt byxorna och kört över kamerna bilden är tagen med mha ett CV90...

Bifogat

• Supermoto på KTM_.jpg
    Supermoto på KTM_.jpg
    57.9 KB · Visningar: 40

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Hon ser ju inte helt genomnöjd ut iaf. Jag kan hjälpa tant genom att ta bort fokus från dig själv genom att visa mig själv då jag faktiskt SITTER på en KaToooM...... :kocko
Har bränt byxorna och kört över kamerna bilden är tagen med mha ett CV90...
Usch, din stackare, fick du inte blåsor på skinkorna också?!? :(

Och vad hade de stoppat i dig för att få dig till denna vansinniga handling? :confused:

(Fast iofs, kallar du mig för tant så ar det väl rätt åt dig om du fick ont i a-slet! :mad: )

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Usch, din stackare, fick du inte blåsor på skinkorna också?!? :(

Och vad hade de stoppat i dig för att få dig till denna vansinniga handling? :confused:

(Fast iofs, kallar du mig för tant så ar det väl rätt åt dig om du fick ont i a-slet! :mad: )
Ingen fara... jb var där och du vet ju hur hans :arsele brukar se ut... Fick meget dejlig hjälp :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Ingen fara... jb var där och du vet ju hur hans :arsele brukar se ut... Fick meget dejlig hjälp :tummenupp
:rofl The baboon master!!! :arsele

(Fast hur smart är det att ERKÄNNA att man har sett eländet då?!? :3freak )

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
:rofl The baboon master!!! :arsele

(Fast hur smart är det att ERKÄNNA att man har sett eländet då?!? :3freak )
Pastakokaren la ju ut en bild på eländet efter Åland minns du väl :7peta

JAG går INTE och spanar in killars bakdelar för bövelen.... Att du gör det är ju mer ok på någe vis, hehe

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa