Tom Byron skrev:Jag ska åka å skruva på 17" lyse å hela stuffet.... så man kan frutta lite när det torkat upp lite mera.

Tom Byron skrev:Jag ska åka å skruva på 17" lyse å hela stuffet.... så man kan frutta lite när det torkat upp lite mera.
Yasha skrev:Hmm... det luktar... *sniff sniff* SKRYT här!!!!![]()
![]()
Yasha skrev:Hmm... det luktar... *sniff sniff* SKRYT här!!!!![]()
![]()
Öööhh.. hallå?!?Tom Byron skrev:Du känner inte mig så bra va?![]()
Yasha skrev:Öööhh.. hallå?!?![]()
Jag är SEKTLEDARE och STYRELSEMEDLEM! Och se'n NÄR tog NÅGON NÅGOT jag skriver PÅ ALLVAR?!? VAAA???![]()
Dumma guruskrälle!!!![]()
JAA!!! *ler stolt*Tom Byron skrev:
Yasha skrev:Öööhh.. hallå?!?![]()
Jag är SEKTLEDARE och STYRELSEMEDLEM! Och se'n NÄR tog NÅGON NÅGOT jag skriver PÅ ALLVAR?!? VAAA???![]()
Dumma guruskrälle!!!![]()
Tom Byron skrev:Weeeeeee
Fruttat ett par timmar nu med "gatdäck" shit va fränt. VILL HA SOMMAR nu!!!!!
Ghost skrev:Det vill INTE JAG!!!!!!!![]()
Om inte jag får åka hoj ska inte ni få det heller!!![]()
![]()
![]()
Tom Byron skrev:Shit va folk kollad, råkade åka förbi McD på slangen vid lunchtid
*mutter, morr, fnys* Jag har ju SAGT att du ska SÄGA TILL när du pozar utanför McD! Så jag kan vara där och buga för dig och lära de små liven hur det ska gå till när man dyrkar en legend!!!Tom Byron skrev:Shit va folk kollad, råkade åka förbi McD på slangen vid lunchtid
Yasha skrev:Även om han inte vårdar sin styrelse speciellt ömt...![]()
Tänk om, tänk rätt, spökskrälle!Ghost skrev:Och jag som alltid har trott att det var styrelsen som skulle vårda inte tvärtom...![]()
![]()
Yasha skrev:*mutter, morr, fnys* Jag har ju SAGT att du ska SÄGA TILL när du pozar utanför McD! Så jag kan vara där och buga för dig och lära de små liven hur det ska gå till när man dyrkar en legend!!!![]()
HEDA IS THE MAN!!!
![]()
Även om han inte vårdar sin styrelse speciellt ömt...![]()
MUAHAHAHAHAAA!!! Så du tänker verkligen på dina styrelsechix, bryr dig om oss så vi inte blir försnylda och så...Tom Byron skrev:Det var massa vattenpölar .... ska du stå på knä så blir du blöt, å sedan kall och förkyld så då e det mitt fel oxå...... bättre frisk å putt än sjuk å sur....hehe
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAA!!! Så du tänker verkligen på dina styrelsechix, bryr dig om oss så vi inte blir försnylda och så...![]()
Men jag ÄR ju redan förkyld, så det hade ju inte gjort något!!!![]()
faan va fuskigt att du va ute o smiskade då, själv jobbade man ju o slipa lite på sving jävelnTom Byron skrev:
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|