Heda fanclub!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hunny, I'm hoooome.....

Tänkte bara meddela att jag har hemkommit efter några stärkande dagar i fjällen. Här skiner ju solen lika fint som i Härjedalen och snön ligger kvar.
Körde hem med ett snitt på ganska exakt 100 knyck. Rätt bra med tanke på att jag inte kört vägen på snart tio år och bilen var en Pegga 306 kombi med rätt sunkig kraft. Dett inkluderar stopp på McD i Mora.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Välkommen hem då;)

Du har varit saknad............. jaa, lite ivf;)

Supermoto skrev:
Hunny, I'm hoooome.....

Tänkte bara meddela att jag har hemkommit efter några stärkande dagar i fjällen. Här skiner ju solen lika fint som i Härjedalen och snön ligger kvar.
Körde hem med ett snitt på ganska exakt 100 knyck. Rätt bra med tanke på att jag inte kört vägen på snart tio år och bilen var en Pegga 306 kombi med rätt sunkig kraft. Dett inkluderar stopp på McD i Mora.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Välkommen hem då;)

Du har varit saknad............. jaa, lite ivf;)
Hoppas det :tuttar :)
Såg skyltarna [Gäfle 134] osv och blev lite sugen.... Men jag tänkte att det tar vi en annan gång. Ville lixom hem...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Hunny, I'm hoooome.....

Tänkte bara meddela att jag har hemkommit efter några stärkande dagar i fjällen...
Berätta nu då! :hoppa Rammade du några knott? Hånade du barnfamiljerna på After Ski:n? Har du SAKNAT oss?!? (Eller gurun iaf...*lipar*) Vi (jag) har iaf saknat DIG!!! (Pucko! :kocko )

Välkåm home, babe!!! :tuttar

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yasha skrev:
Berätta nu då! :hoppa 1. Rammade du några knott?
2. Hånade du barnfamiljerna på After Ski:n?
3. Har du SAKNAT oss?!? (Eller gurun iaf...*lipar*)
Vi (jag) har iaf saknat DIG!!! (Pucko! :kocko )

Välkåm home, babe!!! :tuttar
1. Faktiskt inte. Det var nära nåra gånger men de klarade sig.
2. Så gammal som jag är orkar man inte mer AfterSki än krascha i soffan i stugan och gny efter sprit. Sen ber man nån släpa in en i bastun och ta med öl.
3. SÅKLART :(

Tack för det. Nu ska jag iväg och kränga dubbdäck, AAAAJJJJJJJJ som FAN. Till helgen blir det mc-fest i Linköping :banana :fyllisar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ny har jag beställt pimpstuff till hojen, bilder kommer straxi..... ska smöra för någn stackare som har kamera bara ;) :tummenupp

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
Ny har jag beställt pimpstuff till hojen, bilder kommer straxi..... ska smöra för någn stackare som har kamera bara ;) :tummenupp

Gula barkisar kanske? guldfärgad bakskärm? Leopardtyg till sadeln? :Bugar :Bugar :Bugar

:D :D :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
silver, för att passa hotpantsen på min paraplychick i sommar....... vi får ser om det är pimpigt eller bara det blir gay lixom.......... :tungan

Ghost skrev:
Gula barkisar kanske? guldfärgad bakskärm? Leopardtyg till sadeln? :Bugar :Bugar :Bugar

:D :D :D

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
silver, för att passa hotpantsen på min paraplychick i sommar....... vi får ser om det är pimpigt eller bara det blir gay lixom.......... :tungan

Aaaaaah!!!! Du är min hjälte för evigt om det är sant! :tummenupp

:bow :bow :bow :bow :bow

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Tror det blir svårt att passa in det silvriga på en i grunden gul/blå. Blir för många färger helt enkelt.

Eller vad säger jag.... Klart GURUN har rätt. Det kommer bli überpimpigt :banana

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Supermoto skrev:
Tror det blir svårt att passa in det silvriga på en i grunden gul/blå. Blir för många färger helt enkelt.

Eller vad säger jag.... Klart GURUN har rätt. Det kommer bli überpimpigt :banana

Silverbarkisar, guldbakskärm, leopardsadel, gul tank, gul framskärm & blå ram, tycker du det är för många färger?
Hur menar du då?? :va :tungan
(för att inte tala om pimputstyrseln som måste till för att toppa upp det hela :hihi )

:lol :lol

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blir det flummigt så kommer det inte sitta kvar ju........... lite test n´tune just nu hehehe

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tom Byron skrev:
Jag tänkte ha silver som bakgrund till mina svarta siffror... För att passa min depåh**a.... ;)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
H**a, jag förerdrar chix. Passar min ekonomi bättre :tungan Sedan är väl själva jakten roligast :D

Men kna bli fränt med silverbakrund :yoparty

mr_rockster skrev:
Jag tänkte ha silver som bakgrund till mina svarta siffror... För att passa min depåh**a.... ;)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mr_rockster skrev:
Du kör såklart med nuffrorna i silver :mattias

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Heda sammlar vuxenpoäng;

Stannar kvar på jobbet, köpt bakelser å fikar å spanar på så ska det låta

Shit va jag e grown up lioxm.......... :tummenupp

husan_650

stunner
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
retta 02:a, 600fs (stunt)
Tom Byron skrev:
Heda sammlar vuxenpoäng;

Stannar kvar på jobbet, köpt bakelser å fikar å spanar på så ska det låta

Shit va jag e grown up lioxm.......... :tummenupp
å ida vart de en premiär tur :yoparty så jäla härlish! fan de gick ju rätt bra , va som att cykla :tummenupp fast lite mer kraft då, skaru ut o brumma nå rå? :banana

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024