Heda fanclub!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Tom Byron skrev:
VÄntar ivrigt på rapport lixom, från Olle ohlssonäventyret å chixen..... :)
Mmm... börjar ju vara lite otålig.. :4skrika
En massa chix, motorcyklar & lera + lite regn kan det bli något annat än :kär ?

:tuttar :kär :drool

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag har kört en ÅRANSCH hoj idag... hela dan... :död

Men vet ni vad?!? Vi kom riktigt bra överens! En 525 exc (?) med automatkoppling! MUAHAHAHAHAAAAAA

Husasektledaren har varit hos fienden och smakat, men VET numer att HUSABERG är BÄST!!!! :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Såg att det var lite husa på någo bild oxå, pUH! :tummenupp

Yasha skrev:
Jag har kört en ÅRANSCH hoj idag... hela dan... :död

Men vet ni vad?!? Vi kom riktigt bra överens! En 525 exc (?) med automatkoppling! MUAHAHAHAHAAAAAA

Husasektledaren har varit hos fienden och smakat, men VET numer att HUSABERG är BÄST!!!! :yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Såg att det var lite husa på någo bild oxå, pUH! :tummenupp
JAAA!! Det är så underbart!!! Gunsan, som envist vidhållit att KÅTEÄMM är bäst, hade ju kärat ner sig i en Husaberg! Så det är hennes 05a som stoltserar i bakgrunden (och förgrunden ibland!)! :rock

:Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gunsan ? Ehh, är det en japansk pistol? Gun-san, muhahah Närå, ingen jag har haft äran att skaka hand med va? :va

Yasha skrev:
JAAA!! Det är så underbart!!! Gunsan, som envist vidhållit att KÅTEÄMM är bäst, hade ju kärat ner sig i en Husaberg! Så det är hennes 05a som stoltserar i bakgrunden (och förgrunden ibland!)! :rock

:Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Gunsan ? Ehh, är det en japansk pistol? Gun-san, muhahah Närå, ingen jag har haft äran att skaka hand med va? :va
Nope, Gunsan är inte japansk och hon har inte haft äran att skaka hand med gurun. MEN... hon kör enduro som bara fan och med en uthållighet som en Duracellkanin och är dessutom SINGEL!!! Det du, guruskrälle!!! :rofl

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
uh oh!! Duracellkanin :crash

Men det kan ju vara bra om man inte bara kör enduro :hihi

Yasha skrev:
Nope, Gunsan är inte japansk och hon har inte haft äran att skaka hand med gurun. MEN... hon kör enduro som bara fan och med en uthållighet som en Duracellkanin och är dessutom SINGEL!!! Det du, guruskrälle!!! :rofl

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Meh, vad e det för kinky me det?

This i kinkyshit :nurse :whip :rofl
Jaja... spela oskyldig du, gör det! :rolleyes: Själv fick jag sitta och skämmas vid lunchbordet idag, för att jag inte kunde låta bli att associera fritt! :kocko Stackars, stackars Olle!!! :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ska strax spana in chixen i leran :tuttar

Måste bara meddela lite om min fina (nåja) helg.
Lämnar Örebro strax efter 13 i lördags för lite lek på Bodaborg. Sen pilsner mm hos kollega (Faxe 10% i enlitersburk är ju gott :zpy). Lite käk på en schysst oub och sen iväg till Statt där GÜNTHER spelar :yoparty Tvärr kollapsade (eller liknande) en av kollegetjejerna jag var där med så jag fick agera hjälte och släpa bort henne därifrån. Såg totalt en låt ca. Dagen efter tillbringas till en början med två av kollegerna, bakfulla som ägg, tittandes på herrarnas VM-cykel. Skön syn. Kommer helt plötsligt på att "satan, måste vara hemma till tolv". In i bilen fort som faen och rejsar de fem milen hem till Ö. Hinner vara hemma ca 3 minuter innan det bär iväg igen. Nu ska vi ut och rida häst. Riktigt häst alltså! Sån som sparkar bak och bits fram :crash Skump, skump, skump mm mm. Ska se om jag kan lägga vantarna på lit ebilder. Kommer så småningom hem och kraschar i soffan för att glo på MotoGP inspelat på hårddisken på min nya fina dator :)

Idag då? ONT I HELA KROPPEN. Har ett mystiskt jättestort blåmärke på ena amen som jag inte vet var det kommer ifrån. Resten av kroppen är mörbultad som faen av allt skumpande. Men det var rätt skoj trots allt.

Såg ju ut som om ni hade stolelskoj ju alla tjejerna :)
Men så himla taskigt att det var en 05 Husa med på några av bilderna. JAG har ju inte fått min ännu :4skrika

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Ska strax spana in chixen i leran :tuttar

Måste bara meddela lite om min fina (nåja) helg...

Idag då? ONT I HELA KROPPEN. Har ett mystiskt jättestort blåmärke på ena amen som jag inte vet var det kommer ifrån. Resten av kroppen är mörbultad som faen av allt skumpande. Men det var rätt skoj trots allt.

Såg ju ut som om ni hade stolelskoj ju alla tjejerna :)
Men så himla taskigt att det var en 05 Husa med på några av bilderna. JAG har ju inte fått min ännu :4skrika
Jag har också några oförklarliga blåmärken, har vi varit på samma fest eller?!? :va

Vi hade MINST lika kul som det ser ut och jag är helt övertygad om att gathojen är nada för mig och siktar in mig på ny motard med crosshjul eller nå't!!! :tummenupp

Gunsan är ju sponsrad av Olle, det är klart hon får först! :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Jag har också några oförklarliga blåmärken, har vi varit på samma fest eller?!? :va

Vi hade MINST lika kul som det ser ut och jag är helt övertygad om att gathojen är nada för mig och siktar in mig på ny motard med crosshjul eller nå't!!! :tummenupp

Gunsan är ju sponsrad av Olle, det är klart hon får först! :hihi
Om du vill ha en NY motard så glöm inte att det blir knepigare att få dit de stora hjulen numera eftersom endurobromsen inte funkar tillsammans med radialoket. Viss ombyggnad krävs. Om nu inte det nya oket är så smalt att stora framhjulet går fritt ändå. Det får vi se om ett litet tag, mouhahahhaaa. Hoppas hojarna kommer när horseraper är i düskland, hehehe :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Om du vill ha en NY motard så glöm inte att det blir knepigare att få dit de stora hjulen numera eftersom endurobromsen inte funkar tillsammans med radialoket. Viss ombyggnad krävs. Om nu inte det nya oket är så smalt att stora framhjulet går fritt ändå. Det får vi se om ett litet tag, mouhahahhaaa. Hoppas hojarna kommer när horseraper är i düskland, hehehe :D
Extra uppsättning gaffelben med tillbehör?!? :va

:hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
äsch, vi vet ju inte om det går eller inte, 6kolvsok funkar ju med minimal modd på min hoj iaf.

Evil M skrev:
Annars köper man en lite äldre hoj, typ en 01a då kan man montera på enduro oket.

Vet en som ska sälja sin 01 :)

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping