Mmm... börjar ju vara lite otålig..Tom Byron skrev:VÄntar ivrigt på rapport lixom, från Olle ohlssonäventyret å chixen.....
Yasha skrev:Jag har kört en ÅRANSCH hoj idag... hela dan...
Men vet ni vad?!? Vi kom riktigt bra överens! En 525 exc (?) med automatkoppling! MUAHAHAHAHAAAAAA
Husasektledaren har varit hos fienden och smakat, men VET numer att HUSABERG är BÄST!!!!
JAAA!! Det är så underbart!!! Gunsan, som envist vidhållit att KÅTEÄMM är bäst, hade ju kärat ner sig i en Husaberg! Så det är hennes 05a som stoltserar i bakgrunden (och förgrunden ibland!)!Tom Byron skrev:Såg att det var lite husa på någo bild oxå, pUH!
Yasha skrev:JAAA!! Det är så underbart!!! Gunsan, som envist vidhållit att KÅTEÄMM är bäst, hade ju kärat ner sig i en Husaberg! Så det är hennes 05a som stoltserar i bakgrunden (och förgrunden ibland!)!
Nope, Gunsan är inte japansk och hon har inte haft äran att skaka hand med gurun. MEN... hon kör enduro som bara fan och med en uthållighet som en Duracellkanin och är dessutom SINGEL!!! Det du, guruskrälle!!!Tom Byron skrev:Gunsan ? Ehh, är det en japansk pistol? Gun-san, muhahah Närå, ingen jag har haft äran att skaka hand med va?
Yasha skrev:Nope, Gunsan är inte japansk och hon har inte haft äran att skaka hand med gurun. MEN... hon kör enduro som bara fan och med en uthållighet som en Duracellkanin och är dessutom SINGEL!!! Det du, guruskrälle!!!
You kinky bastard....Tom Byron skrev:uh oh!! Duracellkanin
Men det kan ju vara bra om man inte bara kör enduro
Yasha skrev:You kinky bastard....
Jaja... spela oskyldig du, gör det! Själv fick jag sitta och skämmas vid lunchbordet idag, för att jag inte kunde låta bli att associera fritt! :kocko Stackars, stackars Olle!!!Tom Byron skrev:Meh, vad e det för kinky me det?
This i kinkyshit
Jag har också några oförklarliga blåmärken, har vi varit på samma fest eller?!?Supermoto skrev:Ska strax spana in chixen i leran
Måste bara meddela lite om min fina (nåja) helg...
Idag då? ONT I HELA KROPPEN. Har ett mystiskt jättestort blåmärke på ena amen som jag inte vet var det kommer ifrån. Resten av kroppen är mörbultad som faen av allt skumpande. Men det var rätt skoj trots allt.
Såg ju ut som om ni hade stolelskoj ju alla tjejerna
Men så himla taskigt att det var en 05 Husa med på några av bilderna. JAG har ju inte fått min ännu
Om du vill ha en NY motard så glöm inte att det blir knepigare att få dit de stora hjulen numera eftersom endurobromsen inte funkar tillsammans med radialoket. Viss ombyggnad krävs. Om nu inte det nya oket är så smalt att stora framhjulet går fritt ändå. Det får vi se om ett litet tag, mouhahahhaaa. Hoppas hojarna kommer när horseraper är i düskland, heheheYasha skrev:Jag har också några oförklarliga blåmärken, har vi varit på samma fest eller?!?
Vi hade MINST lika kul som det ser ut och jag är helt övertygad om att gathojen är nada för mig och siktar in mig på ny motard med crosshjul eller nå't!!!
Gunsan är ju sponsrad av Olle, det är klart hon får först!
Extra uppsättning gaffelben med tillbehör?!?Supermoto skrev:Om du vill ha en NY motard så glöm inte att det blir knepigare att få dit de stora hjulen numera eftersom endurobromsen inte funkar tillsammans med radialoket. Viss ombyggnad krävs. Om nu inte det nya oket är så smalt att stora framhjulet går fritt ändå. Det får vi se om ett litet tag, mouhahahhaaa. Hoppas hojarna kommer när horseraper är i düskland, hehehe
Supermoto skrev:JAAAA, vikken bra idé. Om man var miljonär :kocko
Evil M skrev:Annars köper man en lite äldre hoj, typ en 01a då kan man montera på enduro oket.
Vet en som ska sälja sin 01
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari