Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?Supermoto skrev:... krängt på mina kamikazedubbdäck. Nån som har kontakter inom plåsterindustrin???
Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?Supermoto skrev:... krängt på mina kamikazedubbdäck. Nån som har kontakter inom plåsterindustrin???
Yasha skrev:Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?
Ebbelainen?!?Heda skrev:Nostalgi.....
Våren -01 va eller........ har jag fel ?
Who is it then ?
Heda skrev:Who is it then ?
Ghost skrev:Med en 2a på skinnstället för second best after GURUN
HEDA
Japp, om vi skyndar oss och firar julafton IDAG!!! *GAAAAAAH* Jag har inte köpt några julklappar än!!!Ghost skrev:Någon som tror på en vit jul i Tokholm?
Yasha skrev:Japp, om vi skyndar oss och firar julafton IDAG!!! *GAAAAAAH* Jag har inte köpt några julklappar än!!!
Ebbe skrev:Fan Heda, nu hade du rotat bra i bildhögen!
Blinkers å allt! Får försvara mig med att det var första året med motard och en av premiärturerna på våren då...
Kollade du med Pärtan förresten? Måste ju rulla lite med hojen innan den ska upp i bänken.
Heda skrev:Här är det bara en 20 -30cm ju, lite höststämmning sådär........ när det blivit en meter då e det Vinter
Ghost skrev:Om det ska bli en meter snö här nere för att vi ska få vinterstämning så måste vi mäta i snödrivorna...
Blir ingen vinter i år heller mao..
Heda skrev:Äsch, bara det inte är grönt så blir det nog bra, julstämmning får man bäst med harmoni i kroppen, inte antalet cm på taket.
Ghost skrev:Är det när alkoholhalten överstiger en viss nivå i kroppen som harmonin infinner sig?
]
Heda skrev:Noo, jag har inte druckigt sedan jag strippade hos ebbe
Har inga planer på att fixa sådan "harmoni" i kroppen igen........
Quitte skrev:Nä, ingen ny ismoppe... Men inga kulor heller!!!
Däremot ännu mer nostalgi!!!!! Denna gång, montage av miniblinkers (!!!!) i guruns garage
Yasha skrev:Vi har rätt mycket schyssta piller på jobbet annars, ska jag plocka med mig en påse smågodis?
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|