Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schnabba leveranser
Jag har väl aldrig varit nervös va Va e det för påhoppp Jorå, jag vet hur det känns.... men jag spyr inte får bara inte i mig någe mat, å blir seg trött och ont i skallen som följd, det är en äkta Heda uppladdning inför en banddag eller istävling Helst ska man inte äta då man e på själva händelsen heller....... utan det gör man på hemvägen då hjärtat börjat slå normalt igen.
Edit: ang. avataren så lär man ju hylla sina medlemmar, Supermoto fick kliva åt sidan .... få se vad som dyker upp härnäst
Jag har väl aldrig varit nervös va Va e det för påhoppp Jorå, jag vet hur det känns.... men jag spyr inte får bara inte i mig någe mat, å blir seg trött och ont i skallen som följd, det är en äkta Heda uppladdning inför en banddag eller istävling Helst ska man inte äta då man e på själva händelsen heller....... utan det gör man på hemvägen då hjärtat börjat slå normalt igen.
Edit: ang. avataren så lär man ju hylla sina medlemmar, Supermoto fick kliva åt sidan .... få se vad som dyker upp härnäst
Ebbe skrev:Det har inte dykt upp nå ventilsäte än tyvärr.
Det var ingen 2-dagars bakfylla! Jag ligger ff hemma å kan inte äta. Magsjuka! Fan va kasst det är att inte kunna äta alls. Blåbärssoppa/puré å te är det enda som magen accepterar. Är det såhär du mår inför stora events Gurumaister? Aja, jag kan behöva banta lite....
PS. Gillar avataren din förresten! DS.