Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Schnabba leveranser :va

Jag har väl aldrig varit nervös va :confused: Va e det för påhoppp :gnissla :lol Jorå, jag vet hur det känns.... men jag spyr inte får bara inte i mig någe mat, å blir seg trött och ont i skallen som följd, det är en äkta Heda uppladdning inför en banddag eller istävling :tummenupp Helst ska man inte äta då man e på själva händelsen heller....... utan det gör man på hemvägen då hjärtat börjat slå normalt igen.

Edit: ang. avataren så lär man ju hylla sina medlemmar, Supermoto fick kliva åt sidan .... få se vad som dyker upp härnäst :D

Ebbe skrev:
Det har inte dykt upp nå ventilsäte än tyvärr. :gnissla

Det var ingen 2-dagars bakfylla! Jag ligger ff hemma å kan inte äta. Magsjuka! Fan va kasst det är att inte kunna äta alls. Blåbärssoppa/puré å te är det enda som magen accepterar. Är det såhär du mår inför stora events Gurumaister? :tungan Aja, jag kan behöva banta lite.... :3freak

PS. Gillar avataren din förresten! DS.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Muppo, e det inte coolare att jucka än att buga? Eller känner du dig mera uppskattad om jag bugar mot dig än juckar, du e mig en konstig prick :tungan

BTW, cool link, men visst har The Manshow slutat på 4+ nu :tuttar

Supermoto skrev:
Inte fått ihop aset ännu :confused: :(
Jaja, du kommer säkert upp i sadeln före mig ändå :huvet
Varför fick inte vi se bugande åt det hållet när vi var uppe för :4skrika
Menade nu alltså såklart att se GURUN buga, inte blondis i kort kjol

Här kan ni få ett periodiskt system som inte är riktigt likadant som det ni är vana med :hihi
Periodiska systemet

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
Jo jag!! :banana *Wheeliegirl gör comeback*
:fatta!
Citatet var "Det finns väl ingen vettig människa som vill synas här" :fakta :mattias :pannkyss

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
:fatta!
Citatet var "Det finns väl ingen vettig människa som vill synas här" :fakta :mattias :pannkyss
:D Och vad ser det ut att vara för vettigt med personen till höger på bilden nedan?!? :confused: Eller är det helt enkelt så att han är livrädd för den dokumenterat icke-vettiga sektledaren till vänster, vilket gör att han SER ovettig ut?!? :va

Näääääää!!! :tuttar

Bifogat

• yashamikke.jpg
    yashamikke.jpg
    21.4 KB · Visningar: 32

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HJÄLP !

Poor boy !!! :rolleyes:

:banana

Yasha skrev:
:D Och vad ser det ut att vara för vettigt med personen till höger på bilden nedan?!? :confused: Eller är det helt enkelt så att han är livrädd för den dokumenterat icke-vettiga sektledaren till vänster, vilket gör att han SER ovettig ut?!? :va

Näääääää!!! :tuttar

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Men det är ju MikkE, killen som brukar sjunga med Nisse på kvällarna :yoparty

Lite svårt att se kanske men ingen vet hur han ser ut igentligen för han har alltid nått för sig på korten han är med på :hihi

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Evil M skrev:
Men det är ju MikkE, killen som brukar sjunga med Nisse på kvällarna :yoparty

Lite svårt att se kanske men ingen vet hur han ser ut igentligen för han har alltid nått för sig på korten han är med på :hihi
Hur fan vet DU det???
Trodde inte du varit utanför sockensgränsen :va :arsele :pannkyss

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Heda skrev:
mmm, känner inte igen den där snubben på bilden ivf? Who is it ? :)
Meeeh... :kocko MikkE skrev ju att han oxå ville synas i den här tråden, så då fick han ju det. Med sektledaren... :yoparty

Gnällspikar! :fatta!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Apropå inget....

Vi hade möte om bygget av ny bana i Örebro igår och kom fram till att vi kan få mer pengar av kommunen om vi har elit/tjej/ungdomsverksamhet. Inga tjejer som kan tänka sig ställa upp på lite PoRr-bilder ??? Kanske tänka sig att sladda runt lite på banan....
Först tänkte vi sätta på en peruk på Heda och slänga ut honom men det finns inga tjejer med så smala lår....

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping