Heda fanclub!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Nurse Ratched skrev:
Hej grabbar!

Börjar återfå sug efter MC så en bullpåse, en termos med kaffe och lite isbane-RM vore inte helt fel. När?

Har fått tillökning igen och "Ebbe" visade sig vara en Stina. Stor, hungrig och frisk! Blivande brollybabe till storebror. Hade det blivit en pojk hade han fått heta Ebbe Och då vet jag en här på tråden som tyckt att det hade varit coolt i alla fall.

Rädda mig från blöjträsket med ett isbanedatum :arsele

Dubbelfarsan Hising

Hej farbror! Gratulerar till lillan! Vet du - någon is är svårt att se ute vid kusten. Jag har en del i frysen, men det är allt :gnissla Norröver kanske det ser lite bättre ut, men vintern verkar ha kommit av sig alldeles.

Lite knattecross i trädgården är allt vad som erbjuds just nu (storhojen verkar ha somnat i vinterdvala och startar inte) :D
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Wheeliegirl skrev:
Tack gumman!!!
Deppigt värre idag....helt plötsligt blev jag gammal ju!!! :gråta (fast bara på pappret för eg. så är jag bara 22!)
Å ingen dikt heller.....*snyft*

Krattis krattis Viiiliigurl!! :tuttar :cpparty :födelseda

Dikt kommer senare.. :3freak
Edit: Rimmar torkan är stor & elak... :död
 
Last edited:

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
En får gratulera då till damen! :fyllisar

Hipp hipp... HURRA HURRA HURRA HURRA

Fast du kanske inte gillar att bli kallad damen.... :tungan


Muppeboj!
Kvitto får du vänta på tills imorgon, eller kanske övermorgon. Orkar kanske inte surfa när jag kommer hem imorrnkväll. Kvällsbänkning serru.
Så du trillar snart dit på ett skåp att rulla runt i du oxå?

Heda!
VA FAAAAAN! Det är ju grillning på lördagen ju! Fia ska ju va grillmaster å allt. Det sa vi ju i lördags... Smitare! :7peta
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Meeeen

Kommer väl inte jag ihåg, jag som var så packad !!!

JEJE, synd..... men söndag ska Husan få smaka is ivf... :fakta

Ebbe skrev:
En får gratulera då till damen! :fyllisar

Hipp hipp... Heda!
VA FAAAAAN! Det är ju grillning på lördagen ju! Fia ska ju va grillmaster å allt. Det sa vi ju i lördags... Smitare! :7peta
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
En får gratulera då till damen! :fyllisar

Hipp hipp... HURRA HURRA HURRA HURRA

Fast du kanske inte gillar att bli kallad damen.... :tungan


Muppeboj!
Kvitto får du vänta på tills imorgon, eller kanske övermorgon. Orkar kanske inte surfa när jag kommer hem imorrnkväll. Kvällsbänkning serru.
Så du trillar snart dit på ett skåp att rulla runt i du oxå?

Heda!
VA FAAAAAN! Det är ju grillning på lördagen ju! Fia ska ju va grillmaster å allt. Det sa vi ju i lördags... Smitare! :7peta
Som det ser ut nu ser schemat ut som följer. Torsdag; Super + Evil drar till GBG och ollar ALLA nya fräcka hojar. Fredag; Jag tar den transport jag förhoppningsvis får tag på och drar till Gäfle.

Experten ser ut att rinna mig ur händerna, en kille som lagt bud på den redan. Hoppas han inte får den för jag kan lätt tänka mig att ge mer än honom:fakta Det är en gammal servicebil som varit med om en _liten_ olycka och nu tycker ägaren att den blr för dyr att laga så då har en kille på firman där den står bjudit 8000 för den. Jag skulle gladeligen ge det dubbla och sen inte fia den till mint condition....
Har ev. en annan Expert (Hdi -04) som jag kan få låna men det ser rätt mörkt ut tyvärr. Svågerns jobbil som han använder i den egna firman, tror inte han är så sugen att låna ut den en hel helg tyvärr. Men den som har lever får se ;) Apropå det, blir det nån Mümmelmann :va :fyllisar
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Som det ser ut nu ser schemat ut som följer. Torsdag; Super + Evil drar till GBG och ollar ALLA nya fräcka hojar. Fredag; Jag tar den transport jag förhoppningsvis får tag på och drar till Gäfle.

Experten ser ut att rinna mig ur händerna, en kille som lagt bud på den redan. Hoppas han inte får den för jag kan lätt tänka mig att ge mer än honom:fakta Det är en gammal servicebil som varit med om en _liten_ olycka och nu tycker ägaren att den blr för dyr att laga så då har en kille på firman där den står bjudit 8000 för den. Jag skulle gladeligen ge det dubbla och sen inte fia den till mint condition....
Har ev. en annan Expert (Hdi -04) som jag kan få låna men det ser rätt mörkt ut tyvärr. Svågerns jobbil som han använder i den egna firman, tror inte han är så sugen att låna ut den en hel helg tyvärr. Men den som har lever får se ;) Apropå det, blir det nån Mümmelmann :va :fyllisar

Då ska jag bara bädda för en då? Linus å Åsa då? Mümmelman finns om begäret fyller oss..
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Ebbe skrev:
En får gratulera då till damen! :fyllisar

Hipp hipp... HURRA HURRA HURRA HURRA

Fast du kanske inte gillar att bli kallad damen.... :tungan ............

Man tackar! :Bugar

Damen??? Hmpf! :gnissla ¨Jag e ju faktiskt bara 22! :p
OK då, om jag får kalla dig för "pensionären"!! :tungan Du har ju passeratstrecket för ÅLDERDOM redan! ;-)
Fast vi tjejer har ju vår absoluta topp mellan 25-40, så för mig finns det iaf hopp! hehe (Vart fan tog åren vägen??? Nån som vet??)

Sara *nästa år rymmer jag från verkligheten*
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Wheeliegirl skrev:
Man tackar! :Bugar

Damen??? Hmpf! :gnissla ¨Jag e ju faktiskt bara 22! :p
OK då, om jag får kalla dig för "pensionären"!! :tungan Du har ju passeratstrecket för ÅLDERDOM redan! ;-)
Fast vi tjejer har ju vår absoluta topp mellan 25-40, så för mig finns det iaf hopp! hehe (Vart fan tog åren vägen??? Nån som vet??)

Sara *nästa år rymmer jag från verkligheten*
Appappapp :fatta!

Vi gentlemen är som årgångsviner :mattias
Vi blir mer bara bättre och bättre med åren, eller hur grabbar? Kom igen nu!!
En man blir aldrig äldre än kvinnan som sitter bredvid honom i Porschen/Ferrarin :gnissla :hihi
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag e iaf på min sexuell topp nu.......och 50 år till :hihi


Heda har fixxxat:

Åker is Lördag och GRILLAR KORV

Jobbar Söndag

Ändra inget mera nu då!! :3freak
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Jag e iaf på min sexuell topp nu.......och 50 år till :hihi


Heda har fixxxat:

Åker is Lördag och GRILLAR KORV

Jobbar Söndag

Ändra inget mera nu då!! :3freak
Men vafan nu då :brinnerup
Jag skulle ju få en dag på mig att lära mig känna igen is igen på innan jag vill tampas med dig....
Ändra! ;)

Apropå bananer så hade jag just ett jubelsamtal med svågern. Till 99% kunde jag ta hans Expert Hdi till helgen :banana :Bugar
("Om inte det går kan du ta vår V70 2.4t med släp", kändes ju rätt bra det oxå, hehe)
 

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skutskär
Hoj
Ingen just nu.
Supermoto skrev:
Men vafan nu då :brinnerup
Jag skulle ju få en dag på mig att lära mig känna igen is igen på innan jag vill tampas med dig....
Ändra! ;)

Apropå bananer så hade jag just ett jubelsamtal med svågern. Till 99% kunde jag ta hans Expert Hdi till helgen :banana :Bugar
("Om inte det går kan du ta vår V70 2.4t med släp", kändes ju rätt bra det oxå, hehe)


GREJT! Kommer du själv då eller?
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Heda skrev:
Supermoto, har du fått någe gudomligt fint i din tlfn? :rofl

Eller har du bytt nr?
Ja, du borde väl ha fått ett svar hoppas jag....

MUMMA MUMMA ;) Snart så....


Ebbe skrev:
GREJT! Kommer du själv då eller?
Lilla blondisen blir nog med vad det verkar. Men hon undrade lite vad Fia skulle pyssla med lät det som.



Nu åker jag för att meka iordning på hojen.
Tar en sväng förbi apoteket och köper ett par familjepack med stooora plåster inför the krängning of the däck :gnissla
 
Last edited:

Fia

Mäklarsvin...
Gick med
2 Oct 2003
Ort
I skogen...
Hoj
En med impeller, å en hästkraft med svans!
Supermoto skrev:
Lilla blondisen blir nog med vad det verkar. Men hon undrade lite vad Fia skulle pyssla med lät det som.


Jag är förste grillmästare på lördag! Här ska det eldas och bränna korv!!! Och tänk dig två blondiner göra det tillsammans...

På söndag bangar jag tyvärr, måste fixa lite med kusen också...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top