Får du inte det ikväll då? Om du är riktigt snäll kanske du kan få smaka på Ubbaklubban? Bakhjulsflikkan vet hur härligt det är! Gurun är DUM (kallar oss för tanter), så han får inget!Ghost skrev:W-G Jag vill ha tillbaka min bakskärm!
Får du inte det ikväll då? Om du är riktigt snäll kanske du kan få smaka på Ubbaklubban? Bakhjulsflikkan vet hur härligt det är! Gurun är DUM (kallar oss för tanter), så han får inget!Ghost skrev:W-G Jag vill ha tillbaka min bakskärm!
Vafalls??Yasha skrev:Får du inte det ikväll då? Om du är riktigt snäll kanske du kan få smaka på Ubbaklubban? Bakhjulsflikkan vet hur härligt det är! Gurun är DUM (kallar oss för tanter), så han får inget!
Japp! Buss på honom nu, Superjucko!!! Så kanske DU får smaka på Ubbaklubban istället.Supermoto skrev:Vafalls??
Kallar han MINA Husa-depå-rider-chix för tanter... NEJ NU JÄVLAR!!!!
Yasha skrev:Japp! Buss på honom nu, Superjucko!!! Så kanske DU får smaka på Ubbaklubban istället.
Ubbaklubban hade nog varit en lagom soft upplevelse...Yasha skrev:Får du inte det ikväll då? Om du är riktigt snäll kanske du kan få smaka på Ubbaklubban? Bakhjulsflikkan vet hur härligt det är! Gurun är DUM (kallar oss för tanter), så han får inget!
Supermoto skrev:Iofs så vet jag ju hur den ser ut men det är alltid skoj med "skarpa" bilder
Här kommer det ett par stycken.Heda skrev:Ghost, smaska upp lite pics så vi får se bejbyn
Ghost skrev:Fler "gamla" bilder.
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHeda skrev:Fiiint, e det en 501a lr?
Om du nu ska spamma i tråden med massa bilder så kan du väl för i h-vete hålla grejorna rena! Antar att du inte köpt en hoj som ser ut som den gått novemberkåsan.
Putsa sköldpaddan om du ska drälla med bilder i min tråd
Roligt att du shoppat
Heda skrev:Fiiint, e det en 501a lr?
Om du nu ska spamma i tråden med massa bilder så kan du väl för i h-vete hålla grejorna rena! Antar att du inte köpt en hoj som ser ut som den gått novemberkåsan.
Putsa sköldpaddan om du ska drälla med bilder i min tråd
Roligt att du shoppat
HE... HE... HE...Quitte skrev:Buuuuuuähhhhääääää, jäkla din syrras video att inte funka. Ringt runt till ALLA nu, ingen som spelat in nattens begivenheter...
Ghost skrev:Ubbaklubban hade nog varit en lagom soft upplevelse...
Nu plockade Bakhjulsflikkan fram bakre hjulaxeln & började....
Heda skrev:DAMN I´m still HOT!!
Heda skrev:Vill bara meddela att de två första chixen e upppimpade igår Två stycken!!! En praktvurpa framför när de gick förbi så stannade de en halvtimme å spanade på jetskipryon
DAMN I´m still HOT!!
Wheeliegirl skrev:NÄ!! Inte här iaf!! Här e DU used goods!!!! ;-) hehe
*Hämdlysten, jag?? nääääääää* puss då
Wheeliegirl skrev:Yashagumman tar med Ubba-klubban till Åland, jag tar bara med hjulaxel fett....hehe ;-)
abstruse skrev:Åland? Har du tid med så'nt i ditt liv?
Heda skrev:Skaru låna min trimmadevattenskida å göra en phet vurp framför någe chix(hjulflikkan) å se om det går lika bra för dig
abstruse skrev:Nä, jag har inte tid för vattenskidor i mitt liv.
Gott röj på Fawlty Towers i Herrljunga i helgen, hur var det i Bockbrännarstaden? Blev det krogen för dig med?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|