Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Muhahaha vilka tider, glömt bort där när jag bytte om bakom bilen å allt kom med i kameran, jävla spypicsmarodörer:pannkyss

Ska se vad jag har att rota fram :)

Ebbe skrev:
2508859 Vaddå don't drink and drive. Jag kör ju inte!!!

Bifogat

• assantoast.JPG
    assantoast.JPG
    64.4 KB · Visningar: 208
  • DSC0220040.JPG
    DSC0220040.JPG
    107.2 KB · Visningar: 34
  • DSC0219940.JPG
    DSC0219940.JPG
    110.5 KB · Visningar: 25
  • stau.JPG
    stau.JPG
    122.8 KB · Visningar: 249
Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hittade lite nostalgi från 01 å frammåt

1. E min DUKE 01a, åkte 1300mil på en sommar, motard e skoj
2 e från rörken, satan skoj innan allt bullerjox kom igång
3 e husan från isåkningen
4 istävling från östhammar -04a från Vänster, Ebbe, Heda, Quitte å Kim, längst till höger vet jag inte. En kort å trevlig kille iaf :)
5 Tror jag e hising från Midlanda
6 orsaken till att hata husa -04orna:D

Bifogat

• 3Gurun.jpg
    3Gurun.jpg
    136.7 KB · Visningar: 62
  • 1duke -0150.JPG
    1duke -0150.JPG
    76.8 KB · Visningar: 66
  • 2Bild 11960.JPG
    2Bild 11960.JPG
    53.8 KB · Visningar: 68
  • 6plugg.jpg
    6plugg.jpg
    27.3 KB · Visningar: 61
  • 5HISING.jpg
    5HISING.jpg
    121.7 KB · Visningar: 57
  • 4Isbana östhammar 03240.JPG
    4Isbana östhammar 03240.JPG
    134.9 KB · Visningar: 72

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
När ska gurun - legenden Heda börja köra igen?:)

Eller är det damer som styr nu? :tungan

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tvärt om, vill man ha damer:tuttar i högar så skaffar man en hoj igen :yoparty :D

Ja jefflar vilka tider:tuttar överallt
:blah

Den som lever får se, allt e lite väl flytande just nu:rolleyes:

Gnutten skrev:
2511220
Eller är det damer som styr nu? :tungan

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Ja jäfflar, själv sitter man med fru, barn och radhus. Dock har jag hoj iallafall.
Vi har ju en del bekanta uppe i Gävle som vi åker och hälsar på. Alla killarna jobbar på korsnäs. Om du sett en orange adventure med ett brölande Akra så är det en av dem! :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
MOUHHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAaa

Jag vet var de tofflorna befinner sig JUST NU :D

Ingen :hojbusa - Inga :tuttar - så enkelt är det :)

Bifogat

• bow1.jpg
    bow1.jpg
    53.6 KB · Visningar: 65

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ebbe skrev:
2513594 Å hur luktar dom nu drygt 3 år senare?!?!?! :skrämd

FEL! Min är ju kvar, å Heda är ju inte singel längre heller! :blah
Vänta, ska jag lukta lite ... ... ... förvånansvärt okej, faktiskt:D

Jaja, men du är ju GIFT !!! Räknas således inte :tomten

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SUPERMUPPO

Hur "tappade" du ditt KK då? Jag har svalt för mycket alger för att hänga med i svängarna här, time to catch up:tummenupp

Supermoto skrev:
2513613 Vänta, ska jag lukta lite ... ... ... förvånansvärt okej, faktiskt:D

Jaja, men du är ju GIFT !!! Räknas således inte :tomten

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Undra om Hayden och Peddo ska gå på dejt å hålla varandra handen ikväll, vilka jä**a tomtar:arsele

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ebbe skrev:
2513646 Hon lär stå ut "..i nöd och lust.." menar du? :hihi
Ja! Exakt så. :tummenupp :)

Heda skrev:
2541421 Undra om Hayden och Peddo ska gå på dejt å hålla varandra handen ikväll, vilka jä**a tomtar:arsele
Skulle inte tro det va, hehe.

Höll på att stänga av efter det när Rossi började dra ifrån men jag höll i. Och jävlar vikken tur det va eftersom man fick se Elias motardslajdar förbi regerande världsmästaren :yoparty :tummenupp

Last edited:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska bli skoj att se finalen iaf, har följt motoGP sisådär i år men nu vill man ju verkligen inte missa det rejset iaf:yoparty

Supermoto skrev:
2543160 Ja! Exakt så. :tummenupp :)

Skulle inte tro det va, hehe.

Höll på att stänga av efter det när Rossi började dra ifrån men jag höll i. Och jävlar vikken tur det va eftersom man fick se Elias motardslajdar förbi regerande världsmästaren :yoparty :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yeah !

Hard man

Så har man varit på SMC åka runt å bromsakurs, rakans rolig

Oj, har det gått så lång tid sedan vi skrev här.......:arsele

90mil på nya hojen nu så man borde kvalat iaf å få skriva en rad här, har hört att flera fått återfall om handlat fruttar igen:tungan

awwww !!!
En bekant husaberg fick vara med på bild iaf, Min frutt står längre bak med......18-21hjul å småskäms:)

Bifogat

• DSC025531.jpg
    DSC025531.jpg
    94.2 KB · Visningar: 65

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Hard man

Så har man varit på SMC åka runt å bromsakurs, rakans rolig

Oj, har det gått så lång tid sedan vi skrev här.......:arsele

90mil på nya hojen nu så man borde kvalat iaf å få skriva en rad här, har hört att flera fått återfall om handlat fruttar igen:tungan

awwww !!!
En bekant husaberg fick vara med på bild iaf, Min frutt står längre bak med......18-21hjul å småskäms:)

Ja är man borta länge så... :arsele :tungan

Trevligt å se att du är tillbaka! :tummenupp
Åka runt å bromsakurser :yoparty

:Bugar :Bugar :Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Shit, här har man missat aktivitet. Jag trodde det var Supermuppo som fått hjärnsläpp och gjort jordens trådlyft. :3freak

Härligt att se att du är med i matchen igen, Hedagurun! :bow Klappade du din gamla trotjänare och förklarade för besten att du saknade honom? :D

KUL!!! :bow :bow :bow

Men ... du vet... om man åker omkring och bromsar på Rörberg, då är det nå't fel som är galet. Gör om gör rätt! :7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Shit, här har man missat aktivitet. Jag trodde det var Supermuppo som fått hjärnsläpp och gjort jordens trådlyft. :3freak

Härligt att se att du är med i matchen igen, Hedagurun! :bow Klappade du din gamla trotjänare och förklarade för besten att du saknade honom? :D

KUL!!! :bow :bow :bow

Men ... du vet... om man åker omkring och bromsar på Rörberg, då är det nå't fel som är galet. Gör om gör rätt! :7peta
Hjärnsläpp? jag? fnys! :pannkyss

Hehe, det var bättre förr - och ju förr ju bättre :D

Heda is back och Ebbe-plutt har blivit övertalad att köpa 650 (ny FE 08a som hämtades för två veckor sen) igen av undertecknad :D :D :D

Vad är det för bajk som är på bilden? En 04a. Hedas gamla? Vem äger den nu då? Köpte Vera den av Heda eller var det tvärtom? Minnet är rätt kort...

En snabbinventering säger att Tant Krascha har en 06 650 och en gixxer, spöket har en gammal 501 (?), Heda sitter nöjd med en DRZ400, Ebbe FE650 08, jag har FS650 06, FE450s och en ZZR junk edition. Mer då? Vad är glömt?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tjoho !

Jo hojen på bilden har jag haft mycket skoj med, jag provsatt å var sådan där "hur man sitter rätt på hojen å lutar i kurvornakurs" jag var inte så bra tydligen för de garvade mest åt mig, hmpff:D Jo skoj att se å klämma på gammal bekant, tycker dock att putsen på den har förfallit lite:va hihi

Yasha, klart man bromsar, har du offroadhjul å knottriga däck så brååååååmsar man både tidiigt och mycket, jaa. Men nu ligger beringerkit å 17fälgar på prioritet iaf, fast det blir efter nyår. Då kanske man når ned med bägge fötterna oxå:tungan

Trådlyft? Det e ju bara att vi inte skrivit någe men det har ju grott i bakskallen iaf.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vad är det för bajk som är på bilden? En 04a. Hedas gamla? Vem äger den nu då? Köpte Vera den av Heda eller var det tvärtom? Minnet är rätt kort...

Jepp, Hedas gamla. 04:an bor i Gävle, hos Bonjin här på SH. Han är den enda jag känner som hittills lyckats köra omkull på löst underlag och slå sönder kraschpucken som sitter under fotpinnen... förvisso sitter den konstruktionen bara på 3 hojar, men ändå.:rolleyes:

Tjoho !

Jo hojen på bilden har jag haft mycket skoj med, jag provsatt å var sådan där "hur man sitter rätt på hojen å lutar i kurvornakurs" jag var inte så bra tydligen för de garvade mest åt mig, hmpff:D Jo skoj att se å klämma på gammal bekant, tycker dock att putsen på den har förfallit lite:va hihi

Yasha, klart man bromsar, har du offroadhjul å knottriga däck så brååååååmsar man både tidiigt och mycket, jaa. Men nu ligger beringerkit å 17fälgar på prioritet iaf, fast det blir efter nyår. Då kanske man når ned med bägge fötterna oxå:tungan

Trådlyft? Det e ju bara att vi inte skrivit någe men det har ju grott i bakskallen iaf.
Stefan är väl inte direkt känd för att hålla puts på prylarna... men han sköter om den maskinellt. Du får säga åt honom att köpa ny plast och plocka fram tandborsten. *hehe*

Min lilla svarta raket fick bakläxa pga en del repor, så en polare hjälpte mig putsa upp honom igår. Nästan så jag inte vågade sätta mig efteråt, shit vad en blänker! Och vad händer på vägen hem? FLUGSTORM!!! :mad: Lätt att tvätta bort som tur var... *muttrar*

Det är iaf väldigt trevligt att du är tillbaka! Du får brååååmsa så mycket du vill då! :D

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...