hedra röris med kortege

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
En tung dag, en sorgens dag, en uppslitande dag. Många tårar föll under ceremonin medans "han där uppe" gjorde allt för att spä på det med andra droppar.
Som Solid sa till mig för någon minut sen, det var nu som man förstog att Röris aldrig mer kommer tillbaka, dock var det skönt att få ett avslut. Insikten om att han ÄR borta gör att sorgearbetet kanske kan fortlöpa lindrigare. Vem vet.

Jag tror att jag talar för alla från SH, som var där, att namnbanden var klockrena, det var värmande att få se så många härifrån som har visat sitt stöd till Bandittjej och framförallt till Röris minne.

Musiken grep tag i en stundtals och det kändes värst när Ozzy Osbourne sjöng: "Mama, I´m coming Home". Det blev för mkt för mig i vetskapen om att hans mamma bara för någon månad sen lämnade Patrik bakom sig och vandrade vidare. Nu fick Patrik en chans att återförenas med mor.....men rent för tidigt, alldeles för tidigt. :(

Tack till er som roddat detta. Må solen stråla på er (även om det ser FÖR regntungt ut just nu) och ha en fin helg. Tack till alla er andra som var med, sköt om er! :pannkyss

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Det var som du skrev Jkay, en sorgens dag men samtidigt skönt att få ett avslut på det så man kan börja bearbeta det.
Det var en mycket fin begravning. Väldigt gripande. Skönt att se namn och människor ifrån sporthoj.

Hoppas att vi träffas under andra omständigheter nästa gång.

Bandittjej.....jag tänker på dig varje dag. Kommer och hälsar på dig i veckan för att prata lite strunt.

Kram på er alla.

Banditfredde

Raka rör o öppna spjäll
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Har inte tid :(
Jätte fint allting. Får hoppas det inte händer mer nu detta året. Nu e de bara för mycket. Var rädda om er.

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Jättefint!

Tänk att man kan gråta över någon man bara sett någon gång men det tar verkligen hårt när någon råkar ut för en svår olycka. Kan inte ens tänka mig hur hans släkt och vänner har det och har haft det. Lider verkligen med er.

Hoppas att jag inte behöver ens tänka tanken på att åka till någon mer minnesgudstjänst utan ta det nu lugnt därute och var rädda om er. Det är inte så himla viktigt att komma fram först eller fort.

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield