Hehe var bara tvungen.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
jP skrev:
Underbart ju, jag hade verkligen också velat! Men det är just avsaknaden av hiss som försvårar det. Ska man få upp åbäket måste man nästan köra upp skiten med motorn igång, men vettetusan om det skulle uppskattas.

En helt annan fråga som inte har med tråden att göra, Jp var du ute vid Rosenhill igår eller vad stället heter. Ligger mellan Västerhaninge och Södertälje?
//D

aLcATRAZ

Hårdrock, vad annars?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-6R '98, Akrapovic Carbon Oval Bolt-on, PiperCross filter, Dynojet, Planad & portad av Grottis (R.I.P.), 13:1 komp.
Vill absolut inte vara moraltant. Jag älskar att se hojjar mysa inne under vintern. :)

Men jag är ganska säker på att hemförsäkringen inte gäller längre om hela huset skulle brinna ner, eller explodera eller ngt. Oavsett om det var hojjens bensin som orsakade eller inte. Finns ganska mycket att förlora där.

/a

hellbit

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
zx10r
aLcATRAZ skrev:
Vill absolut inte vara moraltant. Jag älskar att se hojjar mysa inne under vintern. :)

Men jag är ganska säker på att hemförsäkringen inte gäller längre om hela huset skulle brinna ner, eller explodera eller ngt. Oavsett om det var hojjens bensin som orsakade eller inte. Finns ganska mycket att förlora där.

/a[/QUOTEMM funderade på det också, ska tömma tanken imorgon

aLcATRAZ

Hårdrock, vad annars?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-6R '98, Akrapovic Carbon Oval Bolt-on, PiperCross filter, Dynojet, Planad & portad av Grottis (R.I.P.), 13:1 komp.
Även om tanken är tom så tror jag inte man får ersättning. Motorfordon måste förvaras i enskilt garage och om garaget är i anslutning till hus så måste det finnas brandvägg.

Sannolikheten att ngt skulle hända är liten. Personligen skulle jag ta den risken än att ha hojjen i garage långt borta. Risken är nog bra mycket större att hojjen blir snodd än att huset brinner ner.

/a

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
min kommer upp i lägenheten i veckan bild kommer då.

men luktar inte däcken något då?

Karin

crash and burn girl
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
ZX9 -98
Snygg prydnad som få.. Å verkar vara en frän lägenhet också. Synd att man bor litet, min får ju inte plats!! Trots att den är liten som en moppe... :brinnerup

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0