Hej allihopa!

Socrates

Guest
Tänkte bara säga hej!
Håller på att fixa kort...uppskrivning på Onsdag :)

Socrates

Guest
Pejo skrev:
Tja, välkommen, och lycka till på onsdag!

Tackar...kan behövas I'm a bit :kocko Hatar att läsa...så jag bläddrade bara igenom MC-boken och hoppas på att det jag lärde mig när jag tog B-kort finns kvar någonstans i bakhuvudet

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Socrates skrev:
Tackar...kan behövas I'm a bit :kocko Hatar att läsa...så jag bläddrade bara igenom MC-boken och hoppas på att det jag lärde mig när jag tog B-kort finns kvar någonstans i bakhuvudet

välkommen!

men du, läs lite till, hur kul är det att kugga på provet? Läs boken 2 gånger till så går det nog bra. Bara mc-boken?
Du måste läsa körkortsboken, det är där allt står.

Men iaf lycka till!

Socrates

Guest
DJM skrev:
välkommen!

men du, läs lite till, hur kul är det att kugga på provet? Läs boken 2 gånger till så går det nog bra. Bara mc-boken?
Du måste läsa körkortsboken, det är där allt står.

Men iaf lycka till!

Tack! Jo, jag kanske skulle ta och läsa boken...blir ju inte roligare att läsa den efter att ha kuggat (Om jag nu skulle göra det)

Får sätta mig med en kanna kaffe i morgon och plöja igenom körkortsboken också. Har gjort teoriprovet (Sådant där som ska vara näst intill identiskt med det riktiga) x antal ggr på datorn nu, och det går bra.

Det är ju egentligen inte så svårt att motivera sig när man tänker på hur lycklig man kommer vara när man åker och hämtar sin första hoj :banana

Socrates

Guest
Cyanid skrev:
välkommen in, välkommen in till min ölstuga som inte finns:D

Det var ett tag sedan man hörde den låten...

Trevligt med folk som säger välkommen :) Känns redan bra...kommer nog bli ganska aktiv här tror jag

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
ta mig tusan! jag skriver ju också upp på onsdag! :tomten
jag är säker på att vi klarar det lätt! sen är vi halvvägs :fyllisar

Socrates

Guest
Kraschpucken skrev:
ta mig tusan! jag skriver ju också upp på onsdag! :tomten
jag är säker på att vi klarar det lätt! sen är vi halvvägs :fyllisar

Jasså? Lycka till för tusan! Tror också vi fixar det...du får rapportera här på SH sen så jag får veta hur det gick! Klarar jag det på Onsdag ska :fyllisar
Sen får man vänta tills April innan man fixar del 2. Ångrar att jag inte fixade det samtidigt som mitt B-kort :huvet

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
jag rapporterar direkt när jag kommer hem!
det blir till att beställa uppkörning så snabbt som möjligt o sen hoppas på att man kan klämma in lite lektioner på vårkanten!

Socrates

Guest
Bra! :)

Jag har pratat med en körskola i Halmstad...dom så gott som lovade mig en bland dom första uppkörningarna så länge jag fixade teorin i år. Så det blir 2 veckor i halmstad...den första veckan blir att tokköra med körskolan, och andra veckan blir det ett spann med några dagar innan uppkörningen, ifall dom anser att jag behöver träna på något lite mer innan uppkörningen.

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
Välkommen!!! Klart ni fixar provet!! :tummenupp

Socrates

Guest
Tack allihopa! Ska försöka att göra er till lags och klara uppskrivningen :tummenupp

Om inte så hoppas jag på en tröstande kram från en söt MC-flicka :banana

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Socrates skrev:
Tack allihopa! Ska försöka att göra er till lags och klara uppskrivningen :tummenupp

Om inte så hoppas jag på en tröstande kram från en söt MC-flicka :banana

Jag är ganska s0et du kan få en puss av mig!! Om du vill kan jag bära peruk om det känns bättre :hihi

Socrates

Guest
prise skrev:
Jag är ganska s0et du kan få en puss av mig!! Om du vill kan jag bära peruk om det känns bättre :hihi

:lol Det kanske kan funka...om du har peruk och ett par fejk :tuttar

Och skulle det inte funka kan du ju helt enkelt köpa en hoj till mig så slipper jag betala den :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...