Hej allihopa!

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
WIiiiieee

kan ju bara hälsa till er alla att jag och Socrates klarade våra uppskrivningar!
Halvvägs mot målet! :fyllisar :banana :fyllisar :banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kraschpucken skrev:
kan ju bara hälsa till er alla att jag och Socrates klarade våra uppskrivningar!
Grattis som fan, nu är det ännu närmre att du får köra vildkatten själv... Fast det har du la redan gjort ;)

Har du gjort några mods på henne eller?!

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
hållundan skrev:
Grattis som fan, nu är det ännu närmre att du får köra vildkatten själv... Fast det har du la redan gjort ;)

Har du gjort några mods på henne eller?!

Lite har jag hunnit köra men inte så mycket.. det underbara svenska vädret har varit i vägen :gnissla
jag ska nog försöka bygga en egen undertray i vinter, byta blinkers bak o grejer.. men inget allvarligt :rolleyes:
vill ju inte sabba "pärlan" :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kraschpucken skrev:
Lite har jag hunnit köra men inte så mycket.. det underbara svenska vädret har varit i vägen :gnissla
jag ska nog försöka bygga en egen undertray i vinter, byta blinkers bak o grejer.. men inget allvarligt :rolleyes:
vill ju inte sabba "pärlan" :)
Höhöhö, keep me updated! Rekommenderar som sagt tailriser eller s.k. "hundben". Det kan nog göra susen!

Socrates

Guest
Kraschpucken skrev:

Oja! F*n va gött :banana

Du får hojta till när du får reda på din tid för uppkörning! Jag pratade med körskolan i går...kommer få veta min tid tidigast runt nyår :(

Men jag har ju annat att göra tills dess...t.ex köpa MC och utrustning...tänkte åka upp till Lelles MC och handla lite nu på rean.
Har bestämt mig för vilken hoj jag ska ha också, har tittat runt på olika trådar i forumet...och kommit fram till att min första tanke var rätt...det blir en CBR600 första säsongen nu...så jag lär mig hantera hojen ordentligt, och lär mig mina gränser :) Sen får det bli en Z1000

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...