Hej där alla glada...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Varmt välkommen till dårarnas förlorade paradis! Som du nog märker blir folk lite... "Abstinenta" såhär under vintern:D Tonen på forumet (och nivån på humorn/humöret) brukar förbättras markant under hojmånaderna. Bry dig inte om folk som drygar sig, ta allt med en nypa salt och bit tillbaka så ska du se att du kommer trivas finfint! Återigen, välkommen!:tummenupp

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
Varmt välkommen till dårarnas förlorade paradis! Som du nog märker blir folk lite... "Abstinenta" såhär under vintern:D Tonen på forumet (och nivån på humorn/humöret) brukar förbättras markant under hojmånaderna. Bry dig inte om folk som drygar sig, ta allt med en nypa salt och bit tillbaka så ska du se att du kommer trivas finfint! Återigen, välkommen!:tummenupp

Tackar för välkomsthälsningen hehe
Vinter är inte något för hojåkare och har väl egentligen aldrig varit... Därför drar man ju ut på säsongen så länge det går.... Du såg signaturen min kanske? ;) Vad det gäller humör är nog alla lite så.... Själv ska jag överleva några veckor till innan våran säsong börjar i mitt område... Någon har redan servat sina hojar och tagit ut dem på "provtur" avis jag? Absolut!!! Ser verkligen fram till att lära känna denna miljön bättre och kommer fram dag för dag för å se vad som sker i djungeln på SH...

Ha en fortsatt fin kväll/natt!
/P

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping