Hej, ny här!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Alicia skrev:
Tittar in å säger hej....
ny här oxå :)
Var inte blyg! skapa en egen tråd o få exakt samma gäng på dig som alla andra tjejer får. Utan mig dock, jag försöker dra ner på raggandet.. inte värt det har jag upptäckt. =/ (cheap shot)
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
Var inte blyg! skapa en egen tråd o få exakt samma gäng på dig som alla andra tjejer får. Utan mig dock, jag försöker dra ner på raggandet.. inte värt det har jag upptäckt. =/ (cheap shot)

Ähh, du e bara rädd för mig :7peta
Det e därför du inte vågar ragga på Jessi :rofl



.../yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Yoshi_gixxeRR skrev:
Ähh, du e bara rädd för mig :7peta
Det e därför du inte vågar ragga på Jessi :rofl



.../yoshi
ja faktiskt.. :( lägg in ett bra ord för mig är du snäll så en vacker dag kanske jag t.o.m. får en date. vill inte vara utan company denna vinter. äh.. se vad du gör. Jag försöker vara orädd för dig o här är jag.. skakandes som ett asplöv! :(
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
ja faktiskt.. :( lägg in ett bra ord för mig är du snäll så en vacker dag kanske jag t.o.m. får en date. vill inte vara utan company denna vinter. äh.. se vad du gör. Jag försöker vara orädd för dig o här är jag.. skakandes som ett asplöv! :(

*ASG*
:tummenupp :tummenupp :tummenupp


.../Yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag lovar, jag är inte så "i behov" som den lilla hunden. Snarare den svarta fyrbentaren.
 

Bifogat

  • dog.jpg
    dog.jpg
    11.6 KB · Visningar: 60

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Men då e det ju en kille du letar efter :7peta
Tjejer e oftast den svarta... O killar den vita...
O om du vill vara den svarta, så e det väl ändå en kille du söker :va

:D :D :D


.../Yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
lol... nu var det ju faktiskt symboliskt menat :D hahah ... tror den här ölen jag tuggar på börjar ta effekt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Yoshi_gixxeRR skrev:
allt jag blir är utskrattad. typiskt och som vanligt. Här är man seriös (faktiskt till en viss grad) .. o man blir hånad, förtryckt o hela köret. Men kvinnor har rätt i samhället oxå! De ska få chans o säga sitt oxå. Nå Jessi... inte ska brossan få styra över dig? gör nu ett val o ett vettigt sådant...

seså Yoshi, inga översittarfasoner här inte. Jag har nära tillgång till den röda knappen.
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
allt jag blir är utskrattad. typiskt och som vanligt. Här är man seriös (faktiskt till en viss grad) .. o man blir hånad, förtryckt o hela köret. Men kvinnor har rätt i samhället oxå! De ska få chans o säga sitt oxå. Nå Jessi... inte ska brossan få styra över dig? gör nu ett val o ett vettigt sådant...

seså Yoshi, inga översittarfasoner här inte. Jag har nära tillgång till den röda knappen.

Swedie: om jag fick bestämma så skulle jag fixa ihop dig med jessi :tummenupp Bättre tjej e nog svårare att få :fakta
Men jag bestämmer inte (längre :rolleyes: ) över henne... Så du får ligga på om det ska bli nåt :7peta
Men faaaaan ta dig om du gör henne illa :fatta! För du kommer du få känna på min broderliga kärlek :D :D :D

Lycka till swedie... (det behöver du nog :rolleyes: )


(obs seriöst menat :7peta )



.../Yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
åh! de här är det längsta jag komma i raggning nånsin! Men hittills har jag endast pratat med dig... hum. Kanske borde prata med Jessi istället. Men du verkar ju så trevlig :kär med äkta broder kärlek :D lol

omg.. the gay jokes just don't do it for me anymöre
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
åh! de här är det längsta jag komma i raggning nånsin! Men hittills har jag endast pratat med dig... hum. Kanske borde prata med Jessi istället. Men du verkar ju så trevlig :kär med äkta broder kärlek :D lol

omg.. the gay jokes just don't do it for me anymöre
:confused: :confused: :confused:

Hmmm, du e skum ibland :va

Ja ja, gör som du vill... :hihi :hihi :hihi



.../Yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Yoshi_gixxeRR skrev:
:confused: :confused: :confused:

Hmmm, du e skum ibland :va

Ja ja, gör som du vill... :hihi :hihi :hihi



.../Yoshi
ibland? tack.. tar det som en komplimang. Undrar om jag sjunkit hos Jessi vad gäller "love on first sight"... hahah. omg. usch jag skrattar åt mig själv just nu... tror det är bra. För såhär seriöst oseriös i sin seriöshet att .. öh.. göra sig uppmärksammad är seriöst oseriöst i öst.
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
ibland? tack.. tar det som en komplimang. Undrar om jag sjunkit hos Jessi vad gäller "love on first sight"... hahah. omg. usch jag skrattar åt mig själv just nu... tror det är bra. För såhär seriöst oseriös i sin seriöshet att .. öh.. göra sig uppmärksammad är seriöst oseriöst i öst.

Hur många öl har du pillat i dig nu :va 6-7 st :7peta :hihi :hihi :hihi



.../Yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
på ölen står det i klartext: "du blir enormt skicklig med ord och brudarna faller direkt" o sen finstilt ser jag Nu att det står "du är en nolla som inte kan få brudar"...
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Swedie skrev:
på ölen står det i klartext: "du blir enormt skicklig med ord och brudarna faller direkt" o sen finstilt ser jag Nu att det står "du är en nolla som inte kan få brudar"...

Sånt e jobbigt att upptäcka :rolleyes:

Räcker det inte mad att säga att du har en R1 :va
O om det inte funkar kan du ju säga att du har 2 R1:eek:r :hihi

(Då borde du ha dubbelt så stor chans att få brudar :fakta )

Dessutom gillar jessi (tyvärr :huvet ) R1



.../Yoshi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
jag har ju faktiskt ägt totalt.. hmm.. 5 R1or.. fatta vilken fet chans jag har att få (äganderätt) till henne nu! jää! :rock Nä.. ska ge henne en chans å skicka PM till mig nu. Blir svårt o sova nu i väntan... :hihi =/
 

Miss.jessi

Guest
Swedie skrev:
allt jag blir är utskrattad. typiskt och som vanligt. Här är man seriös (faktiskt till en viss grad) .. o man blir hånad, förtryckt o hela köret. Men kvinnor har rätt i samhället oxå! De ska få chans o säga sitt oxå. Nå Jessi... inte ska brossan få styra över dig? gör nu ett val o ett vettigt sådant...

seså Yoshi, inga översittarfasoner här inte. Jag har nära tillgång till den röda knappen.


Han bara TROR han styr över mig.. han skulle bara veta alla tokigheter jag kommer på alldeles av mig själv. ;P
Val och val.. kul och träffa nya vänner, men ngn pv söker jag inte efter. Har ingen kris på det området. ;)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top