Var inte blyg! skapa en egen tråd o få exakt samma gäng på dig som alla andra tjejer får. Utan mig dock, jag försöker dra ner på raggandet.. inte värt det har jag upptäckt. =/ (cheap shot)Alicia skrev:Tittar in å säger hej....
ny här oxå
Swedie skrev:Var inte blyg! skapa en egen tråd o få exakt samma gäng på dig som alla andra tjejer får. Utan mig dock, jag försöker dra ner på raggandet.. inte värt det har jag upptäckt. =/ (cheap shot)
ja faktiskt.. lägg in ett bra ord för mig är du snäll så en vacker dag kanske jag t.o.m. får en date. vill inte vara utan company denna vinter. äh.. se vad du gör. Jag försöker vara orädd för dig o här är jag.. skakandes som ett asplöv!Yoshi_gixxeRR skrev:Ähh, du e bara rädd för mig
Det e därför du inte vågar ragga på Jessi
.../yoshi
Swedie skrev:ja faktiskt.. lägg in ett bra ord för mig är du snäll så en vacker dag kanske jag t.o.m. får en date. vill inte vara utan company denna vinter. äh.. se vad du gör. Jag försöker vara orädd för dig o här är jag.. skakandes som ett asplöv!
allt jag blir är utskrattad. typiskt och som vanligt. Här är man seriös (faktiskt till en viss grad) .. o man blir hånad, förtryckt o hela köret. Men kvinnor har rätt i samhället oxå! De ska få chans o säga sitt oxå. Nå Jessi... inte ska brossan få styra över dig? gör nu ett val o ett vettigt sådant...Yoshi_gixxeRR skrev:
Swedie skrev:allt jag blir är utskrattad. typiskt och som vanligt. Här är man seriös (faktiskt till en viss grad) .. o man blir hånad, förtryckt o hela köret. Men kvinnor har rätt i samhället oxå! De ska få chans o säga sitt oxå. Nå Jessi... inte ska brossan få styra över dig? gör nu ett val o ett vettigt sådant...
seså Yoshi, inga översittarfasoner här inte. Jag har nära tillgång till den röda knappen.
Swedie skrev:åh! de här är det längsta jag komma i raggning nånsin! Men hittills har jag endast pratat med dig... hum. Kanske borde prata med Jessi istället. Men du verkar ju så trevlig med äkta broder kärlek lol
omg.. the gay jokes just don't do it for me anymöre
ibland? tack.. tar det som en komplimang. Undrar om jag sjunkit hos Jessi vad gäller "love on first sight"... hahah. omg. usch jag skrattar åt mig själv just nu... tror det är bra. För såhär seriöst oseriös i sin seriöshet att .. öh.. göra sig uppmärksammad är seriöst oseriöst i öst.Yoshi_gixxeRR skrev:
Hmmm, du e skum ibland
Ja ja, gör som du vill...
.../Yoshi
Swedie skrev:ibland? tack.. tar det som en komplimang. Undrar om jag sjunkit hos Jessi vad gäller "love on first sight"... hahah. omg. usch jag skrattar åt mig själv just nu... tror det är bra. För såhär seriöst oseriös i sin seriöshet att .. öh.. göra sig uppmärksammad är seriöst oseriöst i öst.
Swedie skrev:på ölen står det i klartext: "du blir enormt skicklig med ord och brudarna faller direkt" o sen finstilt ser jag Nu att det står "du är en nolla som inte kan få brudar"...
Swedie skrev:allt jag blir är utskrattad. typiskt och som vanligt. Här är man seriös (faktiskt till en viss grad) .. o man blir hånad, förtryckt o hela köret. Men kvinnor har rätt i samhället oxå! De ska få chans o säga sitt oxå. Nå Jessi... inte ska brossan få styra över dig? gör nu ett val o ett vettigt sådant...
seså Yoshi, inga översittarfasoner här inte. Jag har nära tillgång till den röda knappen.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |