Hej, ny och osäker mc-grabb

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Honda CB400N
Verkar det inte lite dumt att bli medlem på en site för Sporthojar om man vill få kontakt med TJEJER? De är lite underrepresenterade här ju, hehehe.

EDIT: Glömde att jag var tjej och bör därför skriva att "VI" är lite underrepresenterade :kocko hehe

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Sofiiaa skrev:
Verkar det inte lite dumt att bli medlem på en site för Sporthojar om man vill få kontakt med TJEJER? De är lite underrepresenterade här ju, hehehe.

EDIT: Glömde att jag var tjej och bör därför skriva att "VI" är lite underrepresenterade :kocko hehe
VA FAN. Här har jag köpt hoj, tatt körtkort, köpt massa dyra grejjer, pröjsar dyra försäkringar, blivit medlem på sporthoj.com för o få tjejer osså säger du att det är dumt? FY FAN

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
Fan HanneZ ring partyline eller nått, sätt in en annons på kn¤¤¤kontakt.nu. "Sluta jiddra börja trolla"

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Allt ja ville va o bli populär. Ni bara jävlas med mig. Förstår ni inte att jag bara vill att alla ska tycka så himla bra om mig. Jag vill att ni tycker jag är ball o har snygg hoj. Jaja.. får la sälja hojen o köpa mig en gunghäst o bli medlem på www.visomriderbarbacka.com eller nåt...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...