Hej på alla mc dårar

Emma-EvelinaGSX

Emma-evelinaGSX
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Gixxer 07
Jag har efter ett några år långt förhållande dumpat killen och köpt mc - och bäst av allt nu är det vår - en nästan ny Gixxer väntar på mig.

Senast jag körde mc var när jag var runt 20 men nu är det en ny vår på gång - några års avbrott gör en helt vild på att köra lite race.

Sitter nu på jobbet och övervakar 3 turboaggregat i testbädd - lite tråkigt händer inget me dom:D.

Finns brostugan träffarna kvar eller? Nått mc fik där alla träffas? - skulle va trevligt o få träffa några vildar o köra lite race me.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jamen välkommen välkommen, trevligt att uppta de viktiga i livet igen =)

Det finns en örebro/karlskoga-tråd i träffarforumet där du kan hålla lite utkik efter träffar o samåkningar.
Jag har bleve ombedd att hålla i lite träffar o samåkningar i sommar o ska väl göra mitt bästa om jag inte jobbar ihjäl mig som vanligt :D

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Hej och välkommen hit! Du kommer träffa en massa trevligt folk här garanterat.

Ha det!

Mvh

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Hej och välkommen. :hej

Brostugan, har inte den varit ganska så hårt punktmarkerad av polisen ett tag? Många trafikpoliser med bullermätare och en bister uppsyn. Har för mig jag har läst något sånt här på Sporrthoj iaf. :va

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Fan åxå......varför bor inte jag i Örebro :va

BTW...e det inte dags att du slutar jobba nu :D

Last edited:

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Välkommen Emma-Evelina!! Kul med en örebrotjej som kör sporthoj:tummenupp
Snabb du va AndreasNo:D :tuttar

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Tjena stumpan - men om du kollar trådar från andra honor som presenterat sig så vet du vart det bär när en hona medger att hon är redo för parning.

Må gud va med dig - välkommen till sporthoj.

Emma-EvelinaGSX

Emma-evelinaGSX
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Gixxer 07
Jag e van:tummenupp uppvuxen me mc och det som tillhör - galna killar - dom tänder stenhårt på hästsvansar som viftar i backspegeln på passageraren:censored

Men nu kör jag själv och har makten :tuttar :pannkyss

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag e van:tummenupp uppvuxen me mc och det som tillhör - galna killar - dom tänder stenhårt på hästsvansar som viftar i backspegeln på passageraren:censored

Du e inte van med dethär forumet, imorrn kommer denna tråden va typ 20 sidor lång me diverse erbjudanden o annat grejs :D..(brukar bli så när man har bild på diverse hmhm-skådisar)
:D :D :D

Men som sagt, du e välkommen att åka med i sommar, bara hålla lite koll i tråden o snacka me oss örebroare så ska de bli mkt åkande i sommar :tummenupp

Last edited:

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06

Då är du välkommen att åka med oss:tummenupp

Du e inte van med dethär forumet, imorrn kommer denna tråden va typ 20 sidor lång me diverse erbjudanden o annat grejs :D..(brukar bli så när man har bild på diverse hmhm-skådisar)
:D :D :D

Men som sagt, du e välkommen att åka med i sommar, bara hålla lite koll i tråden o snacka me oss örebroare så ska de bli mkt åkande i sommar :tummenupp

:hihi
Japp tråden kommer va överfull med "erbjudanden" om diverse aktiviteter.:D

Last edited:

Emma-EvelinaGSX

Emma-evelinaGSX
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Gixxer 07
:3freak :tuttar - :va

Kul - hoppas ni e snygga - annars blir det inga aktiviteter.

Vet nån när man kan käka i restaurangen på Eurostop , tänkte jobba över lite? Fika nån kväll? tankar allti där
Jag har mcen i trafik nästa vecka så nästa vecka tar jag mcen till jobbet och det blir runt 17 så jag har en timma innan jobbet - måste lämna vovven till mamma vid värmeverket så de e nära så jag kan inte alltid åka hoj.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
öööh, ja jo men precis... släng upp jycken på hojen o dumpa av honom sen åk o ät o dra en fika o tanka o åkte jobbet o jobba över lite o sen ät o sen tanka lite till o sen ät en sväng o sen åk hem..

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
:3freak :tuttar - :va

Kul - hoppas ni e snygga - annars blir det inga aktiviteter.

Vet nån när man kan käka i restaurangen på Eurostop , tänkte jobba över lite? Fika nån kväll? tankar allti där
Jag har mcen i trafik nästa vecka så nästa vecka tar jag mcen till jobbet och det blir runt 17 så jag har en timma innan jobbet - måste lämna vovven till mamma vid värmeverket så de e nära så jag kan inte alltid åka hoj.

Får väl spamma denna tråd som alla andra från örebro gör.
Ska det inte börja snöa och vara skitväder nästa vecka?
Är det någon rolig hoj du köpt, k7 säger inte så mycket.
Är alla örebroare nattmänniskor. Statiol har alltid goda hamburgare.

Edit: minusgrader nästa vecka. Räcker det inte med att man kör hoj, ska man vara snygg också:huvet

Emma-EvelinaGSX

Emma-evelinaGSX
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Gixxer 07
Nä faktiskt hade dom lovat bra väder - jag chatta lite med AndreasNo o vi kom överns om att träffas på onsdag oavsett väder me bågarna vid eurostop o ta en korv me pucko.

Vi får väl se frammåt tisdag - men blir de inge snö så gäller dejten - kl 17:30

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Hej och välkommen!
Om du ska ner o köra här i Stockholm så finns ett tjejgäng som faktiskt är trevliga på alla sätt och inte har något emot att det ramlar in nya tjejer som gillar hoj. Kika gärna in och kolla deras sida
http://www.alphabeastsmc.com/

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...