Nä faktiskt hade dom lovat bra väder - jag chatta lite med AndreasNo o vi kom överns om att träffas på onsdag oavsett väder me bågarna vid eurostop o ta en korv me pucko.
Vi får väl se frammåt tisdag - men blir de inge snö så gäller dejten - kl 17:30
Jag har efter ett några år långt förhållande dumpat killen och köpt mc - och bäst av allt nu är det vår - en nästan ny Gixxer väntar på mig.
Senast jag körde mc var när jag var runt 20 men nu är det en ny vår på gång - några års avbrott gör en helt vild på att köra lite race.
Sitter nu på jobbet och övervakar 3 turboaggregat i testbädd - lite tråkigt händer inget me dom.
Finns brostugan träffarna kvar eller? Nått mc fik där alla träffas? - skulle va trevligt o få träffa några vildar o köra lite race me.
Varför satsa på bottennapp när du kanske kan få så mycket mer![]()
Nog för att andreas är en forumsh****e och ansedd skribent men visst har du väl högre krav, aaaa han har MC KORT MED DÅ, nu slapp jag höra det igen från andreas ( men om jag känner han rätt så kommer det snart en annan gliring
)
Kanske ska hälsa med, fast det tar jag en annan gång ^^
Ni som åker i örebro, åker ni aldrig neråt Pålsboda. Vi är ett gäng som åker där ofta under säsomg. Riktigt bra väg och missminner jag mig inte så är det väl bara 3-4 mil från örebro.
Nä faktiskt hade dom lovat bra väder - jag chatta lite med AndreasNo o vi kom överns om att träffas på onsdag oavsett väder me bågarna vid eurostop o ta en korv me pucko.
Vi får väl se frammåt tisdag - men blir de inge snö så gäller dejten - kl 17:30
![]()
-
![]()
Kul - hoppas ni e snygga - annars blir det inga aktiviteter.
.
Har du tur kommer det några snyggingar från Katrineholm susande![]()
PAJAS
Nyskild och Desperat?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |