Ska dit upp snart och hämta lite grejor, då kan du få känna och klämma på en Gixxer![]()
Hej och välkommen
Grattis till kortet!!
Var också inne på Bike massor med gånger när jag skulle köpa hoj, bodde i Thn då. Var nära att köpa en vtr men så blev den såld framför näsan på mig![]()
själv hade jag bågen ett halvår före kortet...mkt övningskörning under eget ansvarplus att man slipper sitta och sukta när man fått kortet! Första var en r6-05 som jag var grymt nöjd med då jag tycker yamaha brukar ha lite bättre finish på grejerna och har grymma motorer!
Tjena Christian, välkommen till hojåkarnas mecka: )grattis till kortet
Glöm inte o spana in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=45
/peter
grattis till kortet.
Det är kul o kolla hojar
Tackar tackar!
Blir de ngt mer åkande innan den kalla bistra vintern?
Vart ute och "plågat" Thomas hoj lite tidigare i veckan![]()
Roligt!!, vill gå o köpa första bästa hoj man ser men det gäller nog att ha lite is i magen, vintern e lång men våren kommer snarthehe
ok hehe, var det du som åkte förbi mitt garage härom dagen, jag mötte
Thomas hoj, (är 100% säker på att det var den)
Blir nog inget mer denna säsongen, du har ju sett plastbitarna (och det andra)
Är du smart så köper du nu på hösten, när våren kommer är det säljarens marknad = priserna trissas upp, är själv sugen på att handla: )![]()
grattis! jag har haft cbr 600, inget fel på den men zx9r som jag har nu är mycket roligare och lättkörd är den också.
Gixxer 750 är en helt underbar hoj som jag tycker du kan hålla ögonen öppna på lite.
frågan är ju egentligen inte vilken färg du vill ha på hojen.....
frågan är vad är du ute efter i prestanda, effekt, körställning, kostnad i försäkring, mm mm
när du kommit på detta är det mycket lättare. tex du vill HA en 900:a men efter att ha kollat upp försäkringarna visar det sig att du kanske bara har råd till en 600:a. så sitt och fundera på detta och kolla sen.
Kan bara instämma..Välkommen!!
Gör det inte så svårt för honom![]()
750, 750, 750..
hahahahhahahaha det heter NINJA NINJA NINJA NINJA NINJA......så nu va det färdigt!!!!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |