Hej på er!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hej och välkommen :hej
Grattis till kortet!!

Var också inne på Bike massor med gånger när jag skulle köpa hoj, bodde i Thn då. Var nära att köpa en vtr men så blev den såld framför näsan på mig :gnissla

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
själv hade jag bågen ett halvår före kortet...mkt övningskörning under eget ansvar ;) plus att man slipper sitta och sukta när man fått kortet! Första var en r6-05 som jag var grymt nöjd med då jag tycker yamaha brukar ha lite bättre finish på grejerna och har grymma motorer!

chrisha

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
R1 -03

Ska dit upp snart och hämta lite grejor, då kan du få känna och klämma på en Gixxer :yoparty

när som helst! :tummenupp

Hej och välkommen :hej
Grattis till kortet!!

Var också inne på Bike massor med gånger när jag skulle köpa hoj, bodde i Thn då. Var nära att köpa en vtr men så blev den såld framför näsan på mig :gnissla

tack tack!

ja de måste vart surt, men kommer ju alltid fler tillfällen.
Måste nog ha den inställningen när man letar...

själv hade jag bågen ett halvår före kortet...mkt övningskörning under eget ansvar ;) plus att man slipper sitta och sukta när man fått kortet! Första var en r6-05 som jag var grymt nöjd med då jag tycker yamaha brukar ha lite bättre finish på grejerna och har grymma motorer!

mm, lite inne på nån tidig r6. Tycker mkt om utseendet, men det är ju inte allt eller va e de dom säger? :tuttar

Last edited:

chrisha

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
R1 -03
Tjena Christian, välkommen till hojåkarnas mecka: ):):) grattis till kortet

Glöm inte o spana in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=45

/peter

Tackar tackar!

Blir de ngt mer åkande innan den kalla bistra vintern?
Vart ute och "plågat" Thomas hoj lite tidigare i veckan :yoparty
Roligt!!, vill gå o köpa första bästa hoj man ser men det gäller nog att ha lite is i magen, vintern e lång men våren kommer snart :va hehe

grattis till kortet.

Det är kul o kolla hojar

tack tack!

Joe visst e de kul men man känner bara ett enormt vill ha begär hela tiden, fasen suttit klistrad framför blocket osv.

:tuttar tror väl jag går på droger eller ngt antagligen :huvet

hehe..

Last edited:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Tackar tackar!

Blir de ngt mer åkande innan den kalla bistra vintern?
Vart ute och "plågat" Thomas hoj lite tidigare i veckan :yoparty
Roligt!!, vill gå o köpa första bästa hoj man ser men det gäller nog att ha lite is i magen, vintern e lång men våren kommer snart :va hehe

ok hehe, var det du som åkte förbi mitt garage härom dagen, jag mötte
Thomas hoj, (är 100% säker på att det var den)

Blir nog inget mer denna säsongen, du har ju sett plastbitarna (och det andra)

Är du smart så köper du nu på hösten, när våren kommer är det säljarens marknad = priserna trissas upp, är själv sugen på att handla: ):)

chrisha

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
R1 -03
ok hehe, var det du som åkte förbi mitt garage härom dagen, jag mötte
Thomas hoj, (är 100% säker på att det var den)

Blir nog inget mer denna säsongen, du har ju sett plastbitarna (och det andra)

Är du smart så köper du nu på hösten, när våren kommer är det säljarens marknad = priserna trissas upp, är själv sugen på att handla: ):)

Jo vars, de var allt ja :yoparty

Var ute o gled runt lite o kika läget =) skoj, men nu blir de nog inge mer för min del heller. Thomas ska nog ställa in hojen när som helst om det inte e gjort redan :huvet

Japp kommer väl blir köpt nu under vintern nån gång tror ja. Men frågan är ju bara vad, inte direkt läge att dra ut o köra senare te vintern heller. Så sett e de ju kanske dumt att köpa hoj mitt i vintern? (försvårar provkörning).

Hehe, du får ta o sälja R1:an te mej snorbilligt så e de bara att köpa ett nytt objekt!! :tummenupp

grattis! jag har haft cbr 600, inget fel på den men zx9r som jag har nu är mycket roligare och lättkörd är den också.

Tack tack!

mmm, trycker båda hojarna ser bra ut till utseendet men har inte provkört nån av dem än. Lite mer inne på zx9r just nu men så ser man ngt snyggt på blocket så e man inne på cbr 600 igen. :rolleyes: eller tvärtom för den delen.

Ännu värre e ju att de finns ju fler än cbr o ninjor där ute :confused:

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Tack tack!

mmm, trycker båda hojarna ser bra ut till utseendet men har inte provkört nån av dem än. Lite mer inne på zx9r just nu men så ser man ngt snyggt på blocket så e man inne på cbr 600 igen. :rolleyes: eller tvärtom för den delen.

Ännu värre e ju att de finns ju fler än cbr o ninjor där ute :confused:[/QUOTE]

frågan är ju egentligen inte vilken färg du vill ha på hojen.....
frågan är vad är du ute efter i prestanda, effekt, körställning, kostnad i försäkring, mm mm

när du kommit på detta är det mycket lättare. tex du vill HA en 900:a men efter att ha kollat upp försäkringarna visar det sig att du kanske bara har råd till en 600:a. så sitt och fundera på detta och kolla sen. sen när du kommit närmare ett beslut så släng ut frågor angående vilka hojar du väljer mellan.
:tummenupp
lycka till i djungeln.

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Gixxer 750 är en helt underbar hoj som jag tycker du kan hålla ögonen öppna på lite.

Kan bara instämma.. :tummenupp Välkommen!!

frågan är ju egentligen inte vilken färg du vill ha på hojen.....
frågan är vad är du ute efter i prestanda, effekt, körställning, kostnad i försäkring, mm mm

när du kommit på detta är det mycket lättare. tex du vill HA en 900:a men efter att ha kollat upp försäkringarna visar det sig att du kanske bara har råd till en 600:a. så sitt och fundera på detta och kolla sen.

Gör det inte så svårt för honom :D
750, 750, 750..

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...