Goofy
Guest
Hallå alla bakslangsfantaster.
Såg att ni var och lekte på min gamla favoritraksträcka vid mitt hus i Bialitt förra veckan.
Trodde jag skulle klara mig ifrån hojbegäret denna sommaren men ni gjorde det inte lättare.
Nu måste jag skaffa hoj igen,men frågan är vilken?
Har haft en Yama FZR 1000 som skar växellådan i 180(gav mig en djävla flygtur på motorvägen utanför HBG.
Sen blev det Importerad V-max från USA,därefter 2st TL1000S och 1 TL1000R.(snacka om att det gick att köra på ett hjul med TL!)
Och till sist hade jag en Honda XR600 som lekhoj.
Vad ska man satsa på om man vill ha en bakslangsvillig best.
Har hört att Bandit 1200 är bra att leka med(Går det med bara 98HK eller är det trimmat som gäller?)
Hur är Triumph Speed triple i ämnet.
Snyggast tycker jag att Z1000 är men den ska vara jävligt dyr att försäkra.
Sen finns det ju lite andra hojar som skulle vara intressanta såsom streetfighterombyggda R1 och CBR 954.
Ja, jag mottager glatt alla tips och synpunkter.
Jörgen
Såg att ni var och lekte på min gamla favoritraksträcka vid mitt hus i Bialitt förra veckan.
Trodde jag skulle klara mig ifrån hojbegäret denna sommaren men ni gjorde det inte lättare.
Nu måste jag skaffa hoj igen,men frågan är vilken?
Har haft en Yama FZR 1000 som skar växellådan i 180(gav mig en djävla flygtur på motorvägen utanför HBG.
Sen blev det Importerad V-max från USA,därefter 2st TL1000S och 1 TL1000R.(snacka om att det gick att köra på ett hjul med TL!)
Och till sist hade jag en Honda XR600 som lekhoj.
Vad ska man satsa på om man vill ha en bakslangsvillig best.
Har hört att Bandit 1200 är bra att leka med(Går det med bara 98HK eller är det trimmat som gäller?)
Hur är Triumph Speed triple i ämnet.
Snyggast tycker jag att Z1000 är men den ska vara jävligt dyr att försäkra.
Sen finns det ju lite andra hojar som skulle vara intressanta såsom streetfighterombyggda R1 och CBR 954.
Ja, jag mottager glatt alla tips och synpunkter.
Jörgen