Hej på er!!

chilla

chilla
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
Yamaha 250 Drag Star
Jag är ny här och heter Maria kommer från Brålanda. Jag har ingen egen hojj men åker på min gubbes på bönpallen. Men drömmen är att få råd och tid till att ta kortet och öpa en hojj. Älskar att komma ut i friheten.

Har ett annat intresse nämligen hästar med och där har jag fått den naturliga balansen som har gjort mej till den osynliga spättan som jag är där jag sitter på bönpallen.

Ha det bäst nu ni alla.
Kram på er :rofl

Lillan78

Medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
CBR 600 F Sport -02
Välkommen :hoppa

Se nu för guds skull till att skaffa dig en egen leksak! Passa på att skaffa dig en snabb en som du drar ifrån gubben på :tungan

chilla

chilla
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
Yamaha 250 Drag Star
Lillan78 skrev:
Välkommen :hoppa

Se nu för guds skull till att skaffa dig en egen leksak! Passa på att skaffa dig en snabb en som du drar ifrån gubben på :tungan

Blir svårt han har en stor sport hojj BMW nyaste suck en sådan vågar jag mej inte på ju. Vill ha en som jag klarar av är ju en ganska så liten tjej hihihi.

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Hmm känner igen personen du har på din presentation.... Var han med och körde på Gotland 20 - 21 Aug?

I såna fall är det ingen gammal K100 ni har direkt?

/Urban

chilla

chilla
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
Yamaha 250 Drag Star
sir Urban skrev:
Hmm känner igen personen du har på din presentation.... Var han med och körde på Gotland 20 - 21 Aug?

I såna fall är det ingen gammal K100 ni har direkt?

/Urban

Jo han var där och körde nää den är en ny rackare suck inget för mej inte men den är härlig att köra åka på *L*. Det är ju en 2005 modell på den.
Men jag får ju vara glad att jag får åka med ibland när han är ute vi är ju bara särbos.

chilla

chilla
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
Yamaha 250 Drag Star
2fast4hjo skrev:
:hej och välkommen

Sv 650 är en hoj som jag i sådana fall kan rekommendera:tummenupp (bilder se min profil)
Den verkar fin men som sagt pengar och tid behövs med ju *L* får spara och så funderara jag på att sälja hästen men det verkar vara svårt han är en underbar vän. Men jag har ej tid för honom snyft

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...