Nuuuuu behärskar ni er grabbar, annars blir det pisk!!
Skickat request!Gå gärna med i vår grupp, massa hojbrudar som tjattrar om allt som rör hoj.
Tack!Välkommen.
*skakar på huvudet smiley - om det funnits *Finns ju alltid vandrarhem
Välkommen!
Gå gärna med i vår grupp, massa hojbrudar som tjattrar om allt som rör hoj.
Nuuuuu behärskar ni er grabbar, annars blir det pisk!!
<span style="text-decoration: strikethrough">Gärna. valfri tid efter 17:00 på vardagar, kan inte mån-ons kommande veckan dock</span>.
- Tack för varningen! Har kört bulten en gång, på väg hem från båten som kom in till Oxelösund, och mötte ngn som var riktigt kaxig och nästan låg ner men ändå hälsade med hela armen i kurvan. :]
Bortset från dårarna som bombar satan på nyss nämnda vägar är skicket på vägsträckan bulten fördjävligt iår, och bogan är det någon idiot som är ute och grusar ned kurvorna förmodligen om nätterna...
Tips: Använd multicitat knappen till höger om "svara med citat" för att citera flera svar, så ser folk när du svarar också
Gärna. valfri tid efter 17:00 på vardagar, kan inte mån-ons kommande veckan dock.
Det är viktigt att du lär dig vad det innebär om det står ett : framför ord. Orden fika och :fika har inte riktigt samma betydelse här, :fika innebär inte att man dricker kaffe.
Edit: Välkommen till SH.
Ger den mer än den vanliga handboken som följde med när jag köpte hojen?*
Vad är det som är speciellt med Haynes? *:]
Och den finns hos Bokus! * :]*
http://www.bokus.com/bok/9781844252...-ntv650v-deauville-service-and-repair-manual/
Köper den ikväll, bara jag får bekräftat att den har mer än "vanliga manualen".
- Vill också, men har övertygats om att jag är för kort för att hitta ngt vägreggat som också funkar i skogen. -__-...
En Haynes-manual är betydligt mer detaljerad. Betydligt mer pedagogisk, mycket bilder, graderar svårighetsgrad på de olika momenten, tips/råd kring förbrukningsmaterial mm. Om man har för avsikt att skruva själv så är Haynes-manualen oslagbar. Kvalitén på Haynes-manualerna kan variera en hel del mellan modell har jag märkt, speciellt om samma manual avhandlar flera olika modeller. Men för ynka 232 kr är det en bra investering.
Ingen har frågat den riktiga SH frågan... Varför?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|