Som sagt byt rubrik...![]()
eller kön.
Som sagt byt rubrik...![]()
Hur löd rubrukien på den då?
Det kommer jag inte ihåg, men du hade inte joinat då i alla fall, Sassi84 hette användarn i alla fall som startade tråden![]()
Ne, har ju inte varit medlem så länge!
Hunnit med ett par inlägg dock!
Edit:hittar inte sassi84 här på SH!![]()
Nope, hon blev über bannad från SH![]()
Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu![]()
Ja, jag vet vad du menar... men i höst ska jag över till UK o köpa en trevlig förstärkare av märket Micron tror jag. Tills dess är det 12000 rpm som gäller så folk hör att man finns!![]()
Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu![]()
Det kommer jag inte ihåg
ah.. låter bra... jag vill oxå...
Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)
ah.. låter bra... jag vill oxå...
Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)
Varför det?![]()
Inte tillräckligt fina![]()
Ens annans tråd blev ju stängd men det var länge sedan ja reg mig...på den gamla goda tiden när du bara var en
![]()
och välkommen till trådstartaren
du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast![]()
garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna![]()
nu får jag stryk.........
3170123du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast![]()
garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna![]()
nu får jag stryk.........
Va den "piken" riktad mot mig...? hmm... ja ja... ska man behöva be om ursäkt för att man e blond nu oxå.. ? Ah, trist att det uppfattas så bara..![]()
nej det var den inte men däremot bevisade du precis en vanlig tes om blondiner.dock inte min egen uppfattning![]()
Har jag fått en köpare på ett system?
Tyvärr är onsdagar fel dag för mig att hänga och då har jag aldrig tid.
Annars är jag nog lite sånt själv...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |