Som sagt byt rubrik...
eller kön.
Som sagt byt rubrik...
Hur löd rubrukien på den då?
Det kommer jag inte ihåg, men du hade inte joinat då i alla fall, Sassi84 hette användarn i alla fall som startade tråden
Ne, har ju inte varit medlem så länge!
Hunnit med ett par inlägg dock!
Edit:hittar inte sassi84 här på SH!
Nope, hon blev über bannad från SH
Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu
Ja, jag vet vad du menar... men i höst ska jag över till UK o köpa en trevlig förstärkare av märket Micron tror jag. Tills dess är det 12000 rpm som gäller så folk hör att man finns!
Fan du reggade dig 2 dagar innan mig och har redan fått 6 sidor med välkomsthälsningar. Själv har jag inte fyllt upp en sida ännu
Det kommer jag inte ihåg
ah.. låter bra... jag vill oxå...
Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)
ah.. låter bra... jag vill oxå...
Va på Sveavägen igår.. mycket folk.. kul.. men jag e en blygis så jag stack ganska tidigt.. hmm.. =)
Varför det?
Inte tillräckligt fina
Ens annans tråd blev ju stängd men det var länge sedan ja reg mig...på den gamla goda tiden när du bara var en
och välkommen till trådstartaren
du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast
garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna
nu får jag stryk.........
sticky?
3170123du skulle lagt ut en blond bild på dig själv och gärna i lunchtid,då är parningsparaden som påtagligast
garanterat att du får sexsidor,förlåt sex sidor med inlägg från trevliga medlemmar som alltid sitter och hälsar alla välkomna
nu får jag stryk.........
Va den "piken" riktad mot mig...? hmm... ja ja... ska man behöva be om ursäkt för att man e blond nu oxå.. ? Ah, trist att det uppfattas så bara..
nej det var den inte men däremot bevisade du precis en vanlig tes om blondiner.dock inte min egen uppfattning
Har jag fått en köpare på ett system?
Tyvärr är onsdagar fel dag för mig att hänga och då har jag aldrig tid.
Annars är jag nog lite sånt själv...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |