hej...

CMF13

action is the enemy of thougts!?!
Gick med
11 May 2007
Hoj
GSX-R1000 -06
tjena 24 årig hojjåkare här som hållit på i 5 år med 3 olika hojjar, kör för tillfället en gsx-r 1000 -06. Jag bor i sigtuna 4 mil norr om stockholm. har haft väldigt dåligt med vänner som har hojj så jag tänkte nu prova och se här om man inte kunde hitta lite folk här som man skulle kunna sticka ut på en sväng med... :hojbusa

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hej!
En tur till Sigtuna för en våffla på bryggfiket hör till mina måsten när jag ställt på hojen om våren! Du bor i en fin stad med schyssta hojvägar runtikring om du vill locka sthlmshojare att hilsa på menar jag! :)

/J

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Välkommen till Sporthoj.com!
Du lär snabbt hitta folk att åka med... kika runt i samåkningsforumet så kan du hitta en tråd som rör ditt område!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ett annat stalltips är att ta en vända till uppsala oc åka på Rörken. Matnytigt och sjukt kul att åka lite (mini)bana och man träffar folk som man om man vill kan behålla för andra tider också.. Sen är vääl grundregeln - Var inte blyg gosse! :)

CMF13

action is the enemy of thougts!?!
Gick med
11 May 2007
Hoj
GSX-R1000 -06
lokalsinne noll... =)

Ett annat stalltips är att ta en vända till uppsala oc åka på Rörken. Matnytigt och sjukt kul att åka lite (mini)bana och man träffar folk som man om man vill kan behålla för andra tider också.. Sen är vääl grundregeln - Var inte blyg gosse! :)

Men när ska man sticka till rörken då är det några speciella dagar och tider som gäller då folk är där eller ska man bara svänga förbi och kika lite då och då?
Vart nånstans i uppsala ligger den ? hur hittar man dit lättast ?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...