Hej

Mitja

rookie
Gick med
25 May 2009
Ort
hemma
Hoj
svart 1000 kubikare
Jag hetter Mitja,bor i Blekinge län,född i Ryssland jag är snart 25, kört kross innan, KX 500 2-takt, jobbar som militär, kom tillbaka från Kosovo nu, köpte en Yamaha FZR 1000 för 15000,
Gillar roliga upplevelser.
Kommer att ha massa frågor på forumet, för att min hoj är gammal och jag har alldrig kört en sådan, men lär mig snabbt. LetAR EFTER sällskåp och goda råd! mvh
 
Last edited:

Mitja

rookie
Gick med
25 May 2009
Ort
hemma
Hoj
svart 1000 kubikare
Tack! Har väntat länge nu, snart är det sommar och dax att leva upp drömmen!
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstation 703
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Vellkomen :tummenupp Folk på forumet kan bli lite tjuriga av att du kör utan kort så om du inte säger det högt då blir ingen sur ;)
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Высоко там, гостеприимсво к этому форуму. Im русские но шведские ванты получило малые пенисы.

примите его легкое для того чтобы сказать к много приватных вещей, полициям и страховая компания читает здесь ежедневное.
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Jäkla dålig stil. Fint att köra utan skylt. Det drar ju inte alls uppmärksamheten till sig. Hoppas fan du inte skadar någon när snuten jagar dig. Fint rykte motorcyklister får pga somliga......
Vill du ha uppmärksamhet...sök in på teatern.......:huvet
 

MC Doktorn

Guest
こんにちは浜のバレーボールのあなたの太陽

jäkla dålig stil. Fint att köra utan skylt. Det drar ju inte alls uppmärksamheten till sig. Hoppas fan du inte skadar någon när snuten jagar dig. Fint rykte motorcyklister får pga somliga......
Vill du ha uppmärksamhet...sök in på teatern.......:huvet

あなたの粗悪品の上の叫び
 
Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Высоко там, гостеприимсво к этому форуму. Im русские но шведские ванты получило малые пенисы.

примите его легкое для того чтобы сказать к много приватных вещей, полициям и страховая компания читает здесь ежедневное.

Highly there, [gostepriimsvo] to this forum. Im Russian but Swedish guys obtained small penises. accept its lung in order to say to many private things, the police insurance company reads here daily.

:klappar:FU Vad duktig du är. Hade du inget bättre att komma med???
 

Mitja

rookie
Gick med
25 May 2009
Ort
hemma
Hoj
svart 1000 kubikare
Trevligt med varning, uppskattar! , Alla behöver inte vara vänner, men man ska inte vara kaxig på internet, det är bara dåligt.
För dem som är nyfikna, så försöker jag inte impa på någon och leka ghostrider. Jag vill bli duktig på köra hoj och ingen kommer stoppa mig. Har ni bra tipps, så hör av er, kan vara om bankörning osv.. mvh
 
Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Trevligt med varning, uppskattar! , Alla behöver inte vara vänner, men man ska inte vara kaxig på internet, det är bara dåligt.
För dem som är nyfikna, så försöker jag inte impa på någon och leka ghostrider. Jag vill bli duktig på köra hoj och ingen kommer stoppa mig. Har ni bra tipps, så hör av er, kan vara om bankörning osv.. mvh

Ja det blev ett ganska hårt inlägg i tåden men du började kanske med lite kass öppning. Tycker vad jag tycker. Men hej och välkommen till forumet och välkommen ut på vägarna när du ordnat tillbaka kortet. Under tiden är bankörning ingen dum idé. Vet dock inte om det går utan kort men kolla i racingforumet.
 

Mitja

rookie
Gick med
25 May 2009
Ort
hemma
Hoj
svart 1000 kubikare
Ja det blev ett ganska hårt inlägg i tåden men du började kanske med lite kass öppning. Tycker vad jag tycker. Men hej och välkommen till forumet och välkommen ut på vägarna när du ordnat tillbaka kortet. Under tiden är bankörning ingen dum idé. Vet dock inte om det går utan kort men kolla i racingforumet.

Tack! Exakt som jag tänkte.
 

Macco

Vilsen
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Jönköping
Hoj
GSXR750 -07, CX500 -80 och RD125-74
Tack! Exakt som jag tänkte.

Ta en licenskurs, nån tusenlapp och blir ju inte så mycket körning som en bandag. Men teorin där är kul (jämfört med annan teori) och många likasinnade idioter att prata med :)
Sen kan du åka bana med eller utan körkort :tummenupp

Välkommen förresten :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top