Hejhej - ny medlem

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
Då var det dags, efter att ha läst i några månader kunde jag inte hålla mig borta längre - det var omöjligt att inte ta steget till medlem. Så här är jag :tungan

Körkort kommer till våren om allt går enligt planerna och likaså en :squid l.

så... HEJHEJ!!!!!!1111 :hihi

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Ja till våren har jag hört att det ska vara fint å ta kortet :D har tänkt att fixa mitt då också! Har du funderat något på vad det kan bli för hoj sen då ?

Välkommen!

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
Jensen skrev:
Ja till våren har jag hört att det ska vara fint å ta kortet :D har tänkt att fixa mitt då också! Har du funderat något på vad det kan bli för hoj sen då ?

Välkommen!

Funderat på allt i princip, är inne på att det ska vara över 700 cc så att jag kan övningsköra och köra upp på samma cykel men samtidigt så vill man ha något som är så lättkört som möjligt. :) Det hade ju underlättat om man kunde provköra innan man köper, men det blir sådär lätt utan kort :3freak

Noterade att du har en cbr 600, har kollat en hel del på dem. Hur trivs du med din? Haft några problem? Honda är ju kända för att ha välgående motorer. Lat som man är så skulle jag gärna nöja mig med att byta normala slitsaker :) Samtidigt så vill man ju gärna kunna försäkra hojen i början då man inte lär vara någon kung på vägen de första åren... Svårt som fan...

Men när man väl köper och får kort så... :yoparty :fyllisar

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Du skulle bara ha fyllt år den 8 Mars, då hade DU varit ännu bättre :tummenupp :tummenupp

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
R1 Uffe skrev:
Du skulle bara ha fyllt år den 8 Mars, då hade DU varit ännu bättre :tummenupp :tummenupp

Då hade jag ju fått vänta ihjäl mig på att köra upp ju :lol

Får väl tro att det är sommar den 8:e istället så jag kan köra upp då istället :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept