GRUPPKÖP FREN TUBO BROMSSLANGAR
Tack Mattias! Alltid bäst å fråge tänkte jag. Ravtrancer....tyvärr. Men hör av dig så skall vi se. Okej då kör vi...
ERBJUDANDE:
FRENTUBO BROMSSLANGAR (även koppling- och kylarkit)
Vid 15 st beställda kit lämnar jag 15% rabatt på priset. (exklusive frakt)
Prisexempel (inkl rabatt och inklusive moms):
1. Ducati 999, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i stål), 782:-
2. Ducati 999, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 927:-
3. Ducati 999, kevlaromspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 1054:-
4. Ducati 999, kolfiberomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, rostfria pressförband, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 1394:-
5. Yamaha R1 98-01, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i stål), 697:-
6. Yamaha R1 98-01, stålomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 833:-
7. Yamaha R1 98-01, kevlaromspunnen slang (3 slangar, bak och fram, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 944:-
8. Yamaha R1 98-01, kolfiberomspunnen slang (3 slangar, bak och fram, rostfria pressförband, banjonipplar och banjoskruv i aluminium), 1241:-
För priser på övriga kit klicka på länkarna på nyhetssidan (multiplicera med 0,85 för att erhålla rabatterat pris):
KRK nyheter
Intresserade kan höra av sig via email (enklast att nå KRK på detta viset) eller telefon (18-21 vardagar och 11-14 helger, givetvis svarar jag om möjligt på andra tider också.) så berättar jag mer om produkt, leverans, pris och betalning.
Med vänlig hälsning och med önskan om en härlig mc-sommar!
Karl
KARLS RACINGTEKNIK – KRK
www.karls-racingteknik.se
email:
info@karls-racingteknik.se
tel: 08 550 411 85