Hejsan!

Sebbsa

Plastrakets förare
Gick med
7 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Gsx-r
Blev just medlem här på sporthoj och kan väl säga att jag har ett stort intresse för sporthojar sedan barnsben och har uppkörning för behörighet A med begränsning den 16e juni :)

Är på jakt efter en Gsx-r 600 -98, sista detaljen för en komplett mc-utrustning ;P
 
Last edited:

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Ort
kungshamn
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
välkommen och lycka till med din uppkörning...:tummenupp
 

Sebbsa

Plastrakets förare
Gick med
7 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Gsx-r
Kan nu meddela att jag köpt mig en Gsx-R 600 -97 och klarade uppkörningen galant idag :D:D:D
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
grattis å välkommen till dårhuset..
 

Jasko

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2008
Ort
gbg
Hoj
R1 -06
grattis antar du u ute o kör men iaf ta de lugnt du lär dig saker nu utan att träna ;)
 

Sebbsa

Plastrakets förare
Gick med
7 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Gsx-r
Gratulerar, önskar dig sol, billig bensin och grusfria vägar i sommar. ;)

Grattis... ta det lungt nu i början. :tummenupp

grattis antar du u ute o kör men iaf ta de lugnt du lär dig saker nu utan att träna ;)

Tackar så jätte mycket! Hojfolket verkar vara en riktigt trevlig skara människor. Har åkt mina första ca 15 mil på min egna hoj idag och jag mötte flera stycken hojförare som heja när vi möttes, då ler man lite innanför hjälmen :)

Sol, billig bensin och grusfria vägar is the shit! ;)

Det är väl den största klyschan som finns att säga att man ska ta det lugnt i början av sin hojkarriär på en renodlad sporthoj. Men jag måste ändå säga att jag kör ganska defensivt, hade tänkt göra det tills man känner att man behärskar hojen och ouppmärksamma medtrafikanter :)
 

Hudik

Guest
Grattis till både hoj och kortet, se till att hålla i både kort och styret också :) :)
 

cc-1000

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Blå
Tackar så jätte mycket! Hojfolket verkar vara en riktigt trevlig skara människor. Har åkt mina första ca 15 mil på min egna hoj idag och jag mötte flera stycken hojförare som heja när vi möttes, då ler man lite innanför hjälmen :)

Sol, billig bensin och grusfria vägar is the shit! ;)

Det är väl den största klyschan som finns att säga att man ska ta det lugnt i början av sin hojkarriär på en renodlad sporthoj. Men jag måste ändå säga att jag kör ganska defensivt, hade tänkt göra det tills man känner att man behärskar hojen och ouppmärksamma medtrafikanter :)

Ett tips kör bana om du är grön,,annars lycka till och grattis till lappen :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top