Helgens gnäll tråd!

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Jäfla skit, va ska man nu göra?

Min polare ska i väg på någon sketen påskmiddag, vi som skulle till söder och öla. :fyllisar

Och bara för att det är påsk så är alla upptagna.

Så återigen vad ska man göra?
Städa? Nej fy fan det är Fredag.
Åka hoj hela natten? Nej så varmt är det inte.
Öla i byn? Hummm kan vara ett alternativ...
Köpa ägg och äta i min ensamhet? Då ska jag ha kaviar och nubbe!

Nån mer som inte gillar påsken pga det är en av dom där mindre "familje högtidern"? Eller påsken kan ju vara trevlig men nu när jag inte har nåt att göra så suger den :mad:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Jag är förkyld, har träningsvärk, dåligt med cash och ska sova i skogen hela nästa vecka.

Men så länge kroppen den är hel och apparaten den är stel så är jag lika glad ändå :)

edit: och till råga på allt har systemet stängt :mad:

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Jag är förkyld, har träningsvärk, dåligt med cash och ska sova i skogen hela nästa vecka.

Men så länge kroppen den är hel och apparaten den är stel så är jag lika glad ändå :)

edit: och till råga på allt har systemet stängt :mad:

Du får inte handla på systemet för du tjör en 125:a :7peta. Det spelar ingen roll om du är över 20 eller inte. :rolleyes:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gnäll

Långfredagen..tristaste dagen på hela året!
Det är för kallt o blåsigt för att åka hoj, jag var för lat för att promenera, för oinspirerad för att röja garderoben som jag sagt i 100 år att jag skall göra.
Jag har inte gjort något på hela dagen.

Satte mig tillslut ner o skulle installera min dyra feta DVDspelare med hårddisk som jag köpte i somras.
Nu är jag på så dåligt humör att jag vill dumpa skiten från balkongen HATA ELEKTRONIK OCH TEKNIK :mad:
Jag får inte in kanalerna!!!!!!!!!!!!! På varesig DVDn eller videon (som jag tyckte var en bra idé att försöka med då DVDn inte gjorde som jag ville:näsblod )..:skrika

FreddaGädda

Guest
Edit: Kommenterade i fel tråd :gnissla

Last edited:

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Äh, vem fan bryr sig om påsken. Nån kille dog för 2000 år sen som ändå ingen tror på och därför ska vi köpa ris med fjädrar i som vi sätter i vasar/dylikt. Gott med mat och ledighet visserligen..

Men i det stora hela, äh. :mad:

Ja, jag är gnällig, hade inte du varit det om gårkvällens heta ragg som var så på inte går att få tag på nu?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640

Ja, jag är gnällig, hade inte du varit det om gårkvällens heta ragg som var så på inte går att få tag på nu?

Jo! Jag är i samma situation typ! Ett ragg som jag fick för 2 veckor sen hörde av sig i dag/går natt. Fylle sms is da shit! (tur att mobilen va på ljudlös)

Men hon hörde inte av sig föra veckan när jag skikade i väg ett sms och undrade om hon ville ta en öl. Och i dag undveck hon att svara på frågan om hon skulle med att dricka i kväll :mad:

Tjejer! :huvet

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Jo! Jag är i samma situation typ! Ett ragg som jag fick för 2 veckor sen hörde av sig i dag/går natt. Fylle sms is da shit! (tur att mobilen va på ljudlös)

Men hon hörde inte av sig föra veckan när jag skikade i väg ett sms och undrade om hon ville ta en öl. Och i dag undveck hon att svara på frågan om hon skulle med att dricka i kväll :mad:

Tjejer! :huvet

Ja, jag blir fan knäpp. Igår var hon riktigt trevlig, jag fick hennes nr (hon fick inte mitt) och väntade typ hela dagen med att slänga iväg ett "mäss". Nu när man väl har gjort det så får man inget svar. :mad:

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
:corn

Förövrigt fyller jag år igår och vi i Göteborg hade tydligen den lääängsta långfredaegn

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Verkar som man inte är ensam om att ha tråkigt denna dag, nåja, något vettigt fick man gjort, fixade frambromsarna idag och förberedde däck-, kedje- och drevbyte som ska ske imorgon.

Och ang. tjejer, när senast gick något smärtfritt med dem. :huvet

Tur man har ett par kalla att njuta av.:yoparty

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Lite halvdragen såhära... men detta vet jag.

Småsugen på ett fruntimmer, men fan så lättfotad hon kan va, icke kul...
Mycket prov efter lovet (lovet snart slut)...
Allt annars halv bra...

En sak är bra, har iaf en dator som funkar bra nu iaf...

(solid snake, du gillar fortfarande det citatet! :tungan)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Äh, påsken är ungefär som vilken annan helg som helst på året. Största skillnade för mig hittills jämfört med förra helgen är att jag idag har slängt i mig snart 7hg billigt lösviktsgodis.

Annars så brukar påsken alltid vara den tid på året som jag framhåller som tiden då hojsäsongen startar här uppe. Men i år ser det fortfarande lite mörkt ut. Igår var det ganska kraftiga stormbyar och idag har temperaturen knappt tagit sig över nollan. Så det återstår att se hur resten av helgen blir.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln