!!Helkvällar för oss gravitationsnekande!!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Förutom att åka hoj så hoppar Jag även en del fallskärm och i det epitetet filmas det en hel del, det är precis som för många här en säsongsport och många näst intill går i ide fram mot höstkanten.

Därför Kör Jag igång en klubb, pubbkväll, sammankomst eller vad man skall kalla det för oss som kanske inte nöjer oss med allsvenskan utan gärna far fram, tillaka, upp och ner. tanken är att det ska bli som ett "forum" för oss lite adrenalinsugna människor där vi kan träffas, prata, knyta kontakter, dricka öl och ha kul.
Dessutom är tanken att det ska visas lite film sporadiskt under kvällen och då sådant material som filmats av oss alla under sommaren och tidigare så att det blir en kul kväll där vi kan visa upp oss och titta på andras material.

Det kommer en drös fallskärmshoppare, några freeridecycklister samt lite annat löst folk och Jag ser gärna att det dyker upp ett gäng från detta forum.
Alla är välkomna vilket gör att "vanliga dödliga" har en chans att få en inblick i en annars kanske lite sluten värld.

Torsdagen den 27:e November är det start på Engelen i G:a-stan (Sthlm) och sedan är Torsdagen den 25:e December inbokat, kommer det mycket folk vilket automatiskt gör det lyckat har vi stora möjligheter att få varannan torsdag från och med nästa år.

Jag kommer med mera information om starten lite längre fram och hoppas på att detta inte möts med enbart skepsis.
:tummenupp

Last edited:

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Fan att det är så långt till stockholm... Låter som en grym idé iaf! lycka till!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Fullt ös!

Jag hoppas ni kommer och skrålar! det är mängden och typen av människor som gör hela stället! :öl :rock

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Anneli.a skrev:
Hmm... dyk upp den 31/10, så ska du se att det blir gensvar sen....

Instämmer med ovanstående.

Men Anneli, vi får väl nästan erkänna att vi är liiiite nyfikna på vad det kan va för trevliga pojkar där..

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Frida skrev:
Instämmer med ovanstående.

Men Anneli, vi får väl nästan erkänna att vi är liiiite nyfikna på vad det kan va för trevliga pojkar där..

Erkänna?!... Här erkänns ingenting, jag är fullkomligt oskyldig till precis allt som jag skulle kunna tänkas vara skyldig till... :notme

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Anneli.a skrev:
[/COLOR]

Erkänna?!... Här erkänns ingenting, jag är fullkomligt oskyldig till precis allt som jag skulle kunna tänkas vara skyldig till... :notme
Öh.. Jag säger som Robban jag.. Öh.. Ehhehh.. Öööhh..

Så du är inte intresserad av pojkar? Bra, då får jag alla för mig själv då :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jag tycker ni ska komma ett helt gäng härifrån! det kommer förvisson kanske mäst vara fallskärmsfolk men Jag vill ha en blandning av alla dårar på samma plats! :öl

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Teo skrev:
Jag tycker ni ska komma ett helt gäng från SH! Det kommer kanske mäst vara fallskärmshoppare där men Jag vill ha alla dårar på ett ställe! :öl
Tyvärr verkar det som du får nöja dig med mig och Anneli. :rolleyes:

Fast å andra sidan kan jag tänka mig att vi skulle kunna övertala lite annat folk å hänga på oxå :whip

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
do it! det är bara här det verkar vara svalt intresse, kompissar på frifallskolan är på liksom från SF och ett gäng freeride-cycklister.... fan det blir nog mycket killar (förutom från fallskärmssidan) kanske ska vända det till acktionrelaterade sporter och....shoppingintresserade.. :crash

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
FAn jag tror jag bor på fel stælle (strømstad) låter ju ganska kul med en massa adrenalin junkies på samma stælle *suck*

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning