Kongo
Men gasa sa jag!!!
Fy faaaaaaaaan , vad ni missade ni som bangade detta!
--------------------------------------------------------------------------
Helloween
Har sett dom 5 ggr tror jag och kan säga att första halvan av koncerten var Det bästa jag sett med Helloween, outstanding! De körde till och med "Keeper of the seven key's"! Softade tyvärr till sig mot slutet men får ändå 3 Hojar av fem möjliga för den otroliga början på konserten!
Betyg:
---------------------------------------------------------------------------
Machine Head
Detta var en av de absolut BÄSTA konserter jag NÅGONSIN sett, alla kategorier!
Det var fullt ös från början till slut, och när de sedan drar av en cover på Metallicas "Creeping death" som andra extranummer så var det makalöst tryck därinne och då trodde man att nu är det nog tyvärr över, men då avslutade de med ytterligare en av deras bästa låtar "Davidian"!! Har en väldigt öm nacke i dag , men det var det värt !!!!
Betyg: !!
----------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Helloween
Har sett dom 5 ggr tror jag och kan säga att första halvan av koncerten var Det bästa jag sett med Helloween, outstanding! De körde till och med "Keeper of the seven key's"! Softade tyvärr till sig mot slutet men får ändå 3 Hojar av fem möjliga för den otroliga början på konserten!
Betyg:
---------------------------------------------------------------------------
Machine Head
Detta var en av de absolut BÄSTA konserter jag NÅGONSIN sett, alla kategorier!
Det var fullt ös från början till slut, och när de sedan drar av en cover på Metallicas "Creeping death" som andra extranummer så var det makalöst tryck därinne och då trodde man att nu är det nog tyvärr över, men då avslutade de med ytterligare en av deras bästa låtar "Davidian"!! Har en väldigt öm nacke i dag , men det var det värt !!!!
Betyg: !!
----------------------------------------------------------------------------
Last edited: