An3Azz
www.99riderz.com
Långa farbron skrev:Dom går utmärkt att köra bakhjul med
Jo uppenbarligen, det är bara skit bakom styret i mitt fall jeje får träna.
Långa farbron skrev:Dom går utmärkt att köra bakhjul med
Långa farbron skrev:Man skall passa sig för att inte stycka om
HenRRik skrev:ska vi snacka faror så är det isf värre att köra utan dynojetkitet, då går den lite magert.
An3Azz skrev:Jo uppenbarligen, det är bara skit bakom styret i mitt fall jeje får träna.
Långa farbron skrev:Är den ombestyckad,öppnad luftburk,slipon och kablen under sadlen är klippt.
Så gasar du upp den på 2:an och på 3:an går det fint med lite kopplingshjälp.
An3Azz skrev:Jo det är den, men jag vetefan om den går som den ska. Den går ju rent och fint utan misständningar, men inte fan gasar jag upp den på 2:an. Beror nog på mig och inte hojjen, har dock inget och gå på då ingen annan har ttr. Bestyck sek145 prim166 org är 130/150
Långa farbron skrev:Dom går utmärkt att köra bakhjul med
legionRider skrev:Men det är ju roligare att kunna ta upp på 5an ...
Köp en KTM
Långa farbron skrev:<----Har redan en.
legionRider skrev:...vet ! tänkte på vår vän the DOC ...
Hmm japp fina dämpare, men TTn ser ju ut som den har
en fjädringsväg på 0,2 cm = :freak ... njae... jag kanske bara är
neggo nu ... ?
legionRider skrev:Men det är ju roligare att kunna ta upp på 5an ...
Köp en KTM
Ta hit vilken ktm,husaberg mf , o dra ikapp med kompisarns tt600 från 87", Då får ni fara hem med svansen mellan benen Och den är endast lätt modifierad! TT har bättre trimmpotensial än husa,ktm,xr650, Hur? jo tt har dubbla gasare Dvs separata insugskanaler. Även gamla xl,xr600 från 83-88 har dubbla gasare! En tt som är trimmad för att spöa alla ktm o husaberg håller betydligt bättre och vibrerar mindre!legionRider skrev:Men det är ju roligare att kunna ta upp på 5an ...
Köp en KTM
Boost 2 skrev:Ta hit vilken ktm,husaberg mf , o dra ikapp med kompisarns tt600 från 87", Då får ni fara hem med svansen mellan benen Och den är endast lätt modifierad! TT har bättre trimmpotensial än husa,ktm,xr650, Hur? jo tt har dubbla gasare Dvs separata insugskanaler. Även gamla xl,xr600 från 83-88 har dubbla gasare! En tt som är trimmad för att spöa alla ktm o husaberg håller betydligt bättre och vibrerar mindre!
Boost 2 skrev:Ta hit vilken ktm,husaberg mf , o dra ikapp med kompisarns tt600 från 87", Då får ni fara hem med svansen mellan benen Och den är endast lätt modifierad! TT har bättre trimmpotensial än husa,ktm,xr650, Hur? jo tt har dubbla gasare Dvs separata insugskanaler. Även gamla xl,xr600 från 83-88 har dubbla gasare! En tt som är trimmad för att spöa alla ktm o husaberg håller betydligt bättre och vibrerar mindre!
The Doc skrev:Vad skiljer motorerna åt på XT och TT 600?
Är effekten densamma?
The Doc skrev:Vad skiljer motorerna åt på XT och TT 600?
Är effekten densamma?
-PLM- skrev:Jag har en XR -93 med högkompkolv och helsystem + annat filter.
Går som ett skott (högst relativt), jag tar upp den på 4.an i 100-110 sittandes och på femman ståendes. Orginaldrevad.
Har inte kört TT(r), men vad jag hört är XR(efter -92) bättre än TTR på allt, även om det är ytterst marginellt. TTR ser ju mycket bättre ut dock.
Jag blir förvånad om en vanlig LC4 ångar ifrån min på styrka, de jag kört har ikke imponerat. 525 osv är ju en annan division såklart.
Jag är nog väldigt partisk i den här frågan, men jag tycker XR är en jävligt bra hoj för pengarna, och skulle inte byta en TTR mot min.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |