Helsingborg

SG

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
MT-01 yamaha
Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt, det har sagts att den är bra om man vill samåka runt regionen. Säsongen är så gott som över men jag kör fortfarande min MT-01. Det var lika bra att registrera sig nu så att man är redo då det börjas köra långfärder igen! Jag tar gärna emot tips på platser och tider som gäller i Helsingborg.
vi ses på vägen!
Susanne

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
SG skrev:
2550231 Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt, det har sagts att den är bra om man vill samåka runt regionen. Säsongen är så gott som över men jag kör fortfarande min MT-01. Det var lika bra att registrera sig nu så att man är redo då det börjas köra långfärder igen! Jag tar gärna emot tips på platser och tider som gäller i Helsingborg.
vi ses på vägen!
Susanne

välkommen till SH

titta in under R.O.H (Riders of Helsingborg)
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=36

kan det vara dig jag & 2 kompisar mötte nere på sundstorget för någon månad sedan ? tjejen som var med övningskörde ..

// Henke

EricMetal

aka Snickarn
Gick med
13 Apr 2005
Hoj
VTR Fajerstårm
SG skrev:
2550231 Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt, det har sagts att den är bra om man vill samåka runt regionen. Säsongen är så gott som över men jag kör fortfarande min MT-01. Det var lika bra att registrera sig nu så att man är redo då det börjas köra långfärder igen! Jag tar gärna emot tips på platser och tider som gäller i Helsingborg.
vi ses på vägen!
Susanne

hallå där,, alltid kul me nytt folk. känn dig välkommen och som wonderwizard sa kolla in R.O.H riders of helsingborg tråden.

mvh Eric

SG

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
MT-01 yamaha
sundstorget -japp

jag har nog varit på och passerat sundstorget ett par gånger och bland annat snackat med lite folk där, men då det gäller övningskörning så stämmer det inte in på mig. Jag har kört länge men mestadels solo
Susanne

tack, jag går in och kollar direkt!
Susanne

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
SG skrev:
vi ses på vägen!
Susanne
Välkommen!

Fraz

Varå då, då é la re så!..
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
Blå/Gul HUSA liten Svart min kina
TJÄNARÉÉÉ!!!........
Välkommen till dårarnas paradis:yoparty

0scar

Guest
SG skrev:
vi ses på vägen!
Susanne

hej hej! skoj med lite kjolfolk från häromkring :) känner själv bara några enstaka med hoj än så länge men hoppas på fler bekantskaper och köra omkring med... :)

givetvis har det mindre betydelse av vilket kön, men känns som det är lättare att hänga på tjejer... :tungan

välkommen i alla fall :tummenupp

kinesen

Medlem
Gick med
12 Feb 2005
Hoj
Triumph Trident 900 + M1800
runda

hehehe du skrev långrunda
då missade du våran långrunda 50 mil och den rundan var Runt skåne heheh

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Varning!!!

SG skrev:
2550299 jag har nog varit på och passerat sundstorget ett par gånger och bland annat snackat med lite folk där, men då det gäller övningskörning så stämmer det inte in på mig. Jag har kört länge men mestadels solo
Susanne

tack, jag går in och kollar direkt!
Susanne
Vill direkt höja en varningens finger för grabbarna i R o H.
Det är en samling odågor som wheelar och väsnas och kör alldeles för fort. Dessutom brukar dom samlas o dricka sprit (främst Absinthe). Under dessa spritorgier passar dom på att lura i denna djävulsdryck i icke ont anande hjälplösa människor. Sen tar dom foto på eländet och kör med utpressning.

Dom farligaste är (utan inbördes ranking):

996D
blacktriple
wonderwizard
Zmurfen och Zmurfan
YappE
Sniper
PutteLiten
Weloz
Skutte aka Fluffy fluffy bunnyfeets
Skutte aka Crazy Frog
Skutte aka Skutte
Boffen
Glenning
Whyan

Motorrad

ABECEDET
Gick med
16 May 2005
Hoj
Kawasaki Z650, 2020
Välkommen hit!

Hur gammal är du? Jag är upptagen men det finns flera (några finns med i Mavericks lista) singlar som kör hoj i R.O.H. Jag ställer frågan i deras namn :rolleyes:

Rojon

HSMA
Gick med
23 May 2004
Hoj
Såld Blade
Maverick_ou812 skrev:
2551003 Vill direkt höja en varningens finger för grabbarna i R o H.
Det är en samling odågor som wheelar och väsnas och kör alldeles för fort. Dessutom brukar dom samlas o dricka sprit (främst Absinthe). Under dessa spritorgier passar dom på att lura i denna djävulsdryck i icke ont anande hjälplösa människor. Sen tar dom foto på eländet och kör med utpressning.

996D
blacktriple
wonderwizard
Zmurfen och Zmurfan
YappE
Sniper
PutteLiten
Weloz
Skutte aka Fluffy fluffy bunnyfeets
Skutte aka Crazy Frog
Skutte aka Skutte
Boffen
Glenning
Whyan

tuckte du glömde dej själv när du gästar :D

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Maverick_ou812 skrev:

ähh... han bara överdriver... inget att lyssna på. :rolleyes: :D

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
SG skrev:
vi ses på vägen!
Susanne

:hej
Det var mig och BT du träffade!
Kolla in ROH-delen för tider när det händer saker.

Maverick_ou812 skrev:
Massa text.....

Nehä och jag bara rååååååkade hamna överst på din lista. :mad: :4skrika :krama

Last edited:

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
SG skrev:
2550231 Hej, jag blev ombedd att gå in och kolla denna sajt...

Kul att du verkligen hittade hit också nu när vi varit garagegrannar så pass länge. :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:

996D
blacktriple

Nu var det faktiskt oss två hon träffade och hon vågade ändå regga sig här...

Det är respekt. :)

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...