kamoer
femhalva is the shit
Jag är ute efter 165+ motorhästar med bibehållen körbarhet då jag även kör mycket landsväg/krokväg där jag vill ha bra botten. De extra 15+ hästarna ska hjälpa mig på raksträckor på banor. För övrigt får chassit sig en uppdatering också men det är en annan femma.Vad är det du är ute efter och vad är budgeten? Är det körbarhet vid 4kRPM och små trottelöppningar så är ju mina tips långt ifrån optimala.
Jo jag testat turbo hoj på 260bakhjulshäst och det skjuter ju på överjävligt men det är inte min kopp te rikitgt.Vill du ha bättre knuff o 100hk mer än polarna så är svaret enkelt: Montera ett mcXpress turbokit
Om du ska trimma all in och ett set FCR fuggar ligger utanför budget bör du tänka om.
1000:- / hkr är ingen överdriven summa om du sugtrimmar.
Justera kammar bara för att se om dippen går att få bort är i så fall onödigt om du ska trimma mera sen.
Dippen går att få bort med lite pill och klur men ska göras när delarna du ska ha sitter på plats.
Mitt grundtips är högkompskolvar, portning med mirasäten och lite moddning förbränningsrum, kammar, FCR fuggar.
Sen börjar det likna något.
Sök delar på Ebay där du säkert kan hitta massor av delar begagnat.
Jag inser ju att "all in" har en liten annan innebörd för er men receptet jag tänkte mig var något i stil med helsystem, portning och ev kammar. Ej förgasare. Kammar kollar jag efter på ebay men har inte hittat än. Modifiering (trycksatt) luftbox har jag övervägt men det verkar ställa till det så det hoppar jag över.