Helt otroligt lyckats detta året igen

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
d1ce skrev:
Ja, men det dära med ättika, jag har hört att det ska tabort dålig lukt och inte lämna någon lukt själv. Har dock inte provat det själv så jag kan inte säga någe om bieffekter eller funktion.

Hoppas lukten går ur iaf, kan tänka mig stanken(eller kan jag det= :va ).

//@
Har du luktat på ättika någon gång? Det luktar ve och fasa, så jag ställer mig starkt kritiskt till det du säger.
 

toxic

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Alltså, om man typ spillt ut något i en bil eller så, som luktar starkt ska det hjälpa om man ställer in ett fat ättika över natten.
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
303 skrev:
Uuäää! Det där skiten (pisset) är ju frätande också... men det var otroligt kul läsning :hihi Hihihih.. ju mer jag tänker på det desto roligare blir det. :crash

Kul att man kan glädja någon :gnissla
CallE Noop det är jag helt oskyldig till.
 

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Hehe...när vi hade efterfest i vår lokal en gång så irrade det sig in en snubbe i garderoben där alla skinnställ hänger. Han trodde att han gått in på toaletten så han hängde ut snabeln och gjorde sitt behov i någras stövlar och på ett skinnställ. :fyllisar
Iofs inte sååå kul för de som hade piss i sina stövlar, men jag slapp så jag tyckte det var rätt kul ;)

Självklart utgick ersättning eftersom att det luktade vidrigt om dessa stövlar...
 

Vastrix

Påställd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö/Lund
Hoj
VFR800
Spiken skrev:
Har du luktat på ättika någon gång? Det luktar ve och fasa, så jag ställer mig starkt kritiskt till det du säger.


Från en som testat:
Mina kängor luktade allt annat än hallon och eftersom diskmedel o vatten inte hjälpte så penslade jag in insidan av kängorna rikligt med ättika. Efter 3 dygn, när kängorna hade torkat, la jag dem i frysen och lät dem ligga där några dygn.
Nu känner man inte stanken längre men nog fan luktar det ättika alltid. Men ättikan stinker i alla fall inte på samma sätt och det är inte lika skarp lukt (nu känner man ättikan på någon meters håll, innan började folk klaga som kom närmare än 5m från mina kängor...).
I vilket fall som så skall det införskaffas ett par nya kängor inom en snar framtid.
/V.
 

heretique

Hallelujah för fan!!
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Skänninge
Hoj
Triumph Speed Triple 1050
Inte helt hundra nu men, har en fd jobbarkompis som pysslade med
rekond av bilar. har för mig att han sa att dom använde ammoniak
när det var en massa konstiga dofter....kanske värt ett försök?
 

Getingen

Dont Panic
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
2016 Yamaha MT-07
Det är slakt bilarna som sprir urin och avföring på vägarna i trestad.
Har legat bakom ett par mellan uddevalla och vänersborg ett par gånger.(med bil :tungan ) Det är inte dåligt med skit som sprids på vägarna heller, varje kurva kommer en hel ocean.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top