Kronen skrev:2172475Ok... Styvfassan ringde till försäkringsbolaget idag om mina MC - kläder som gick åt helvete.. det verkar som om jag får nya får hoppas det! Hade precis fixat nya brallor för 2500:- dom var helt söndertrasade på höger knät och neråt..
Svenssson skrev:2175005Va ute och körde en sväng idag. Ramlade som vanligt och repade lite kåpor, men vem bryr sig
Tycker så. Om man rammlar med min är man orolig för att man repade något med hojen inte tvärtom..Svenssson skrev:2175005Va ute och körde en sväng idag. Ramlade som vanligt och repade lite kåpor, men vem bryr sig
Jag skulle kört likadant om jag hade en 06:aWargen skrev:2175108fan tur att du har lite äldre hoj fan
Svenssson skrev:2175273Jag skulle kört likadant om jag hade en 06:a
Där fick jag mig ett gott skratt.prulle skrev:2175183Tycker så. Om man rammlar med min är man orolig för att man repade något med hojen inte tvärtom..
Kronen skrev:2198560oki fick helt nya mc - kläder och en ny cross hjälm ut på försäkringen!
snygga grejer!!Kronen skrev:2198560oki fick helt nya mc - kläder och en ny cross hjälm ut på försäkringen!
Hade jag varit du hade jag levt med bucklan och inte lackat om det! men men det ser helt ok ut nu!Kronen skrev:2292222nu är avgasröret fixar. la upp en liten serie. håller nu på att spraya 5 - 56 på det.. (flaskan står på vägen bredvid hojen)
Kronen skrev:2306487men vet ni vad.. då hade det blivit en jätte stor fläck som inte var brun..
var är du, jag var i bromölla OCH kristianstad i flera dagar men jag såg inte digKronen skrev:2306487men vet ni vad.. då hade det blivit en jätte stor fläck som inte var brun..
Jag med, såg honom inte heller...-Rosen- skrev:2306618var är du, jag var i bromölla OCH kristianstad i flera dagar men jag såg inte dig
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|