Helvete vad enkelt [film]

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Hoj
cbr 954 -03
hoppas för min egna skull att jag inte kommer på nån som försöker med nåt sånt på min hoj. För att han/dom hade fått skador för livet och jag hade nog fått skaka galler:kulspruta. Blir för fan förbannad bara av att titta på klippet:6surkart

v-master

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
ducati 750ssie 01
fy fan vet ju hur de e när de snott ens bilar de har snott 2 bilar för mig å bor i ett villa kvarter så bilen står ju på gården å e 21 år gammal så de snodde 2 bilar på 2 år för mig

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Det gick nog snabbare för dom som snodde min R1a för några år sen... Låg och solade i rålis i stan, låg 30 m från hojen, dock med ett buskparti emellan. Det var fullt med folk i omlopp. Dom som låg närmast och hade fri sikt mot platsen hade inte sett något, eller tänkt på det... Den var låst med skivbromslås och styrlås... Och 350 mil hade den gått... Det tog ett tag för mig att ta till mig att den faktiskt var stulen... Gick längre och längre fram och tillbaka i skinnstället i värmen och grubblade på vart jag ställt den... Dagen efter hade jag en plats på gotlandsfärgan med hojen för att tillbringa en skön vecka där...:huvet

Last edited:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Jag stängde av efter halva, fyfan man blir ärligt förbannad när man kollar på sånt där. Jävla nollor som inte har råd att fixa sinna egna saker... :censored

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
De kan ju aldrig ha hunnit lastsäkra ordentligt. Tänk om de måste bromsa och hojen far ut på nån gammal dam. :mad:

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!