Hemkommna från ringen

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tyskar är ett märkligt folkslag :va

Bifogat

• anud.JPG
    anud.JPG
    33.6 KB · Visningar: 66

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Tumtidum.... BIKE va oxo där och lökade.

Bifogat

• DSCF0031.JPG
    DSCF0031.JPG
    73.7 KB · Visningar: 129
  • DSCF0032.JPG
    DSCF0032.JPG
    74.1 KB · Visningar: 92
  • DSCF0051.JPG
    DSCF0051.JPG
    76.2 KB · Visningar: 98

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
En Engelsk snubben skrotade sin hoj precis framför mig ca 3 meter, rakt in i ramcoräcket. Vet ej hur det gick för honom, troligen inte bra. På ett (1)!! av varven var det sex (6)!!! avåkningar med Mc...Folk tror dom är heeman, helt sanslöst, går ut fullt från första böj. Antingen hittar man dom klistrade i räcket, eller så kör man om dom efter 1 mil. Jag och Johan tog det lugnt i 4 km ( inrådan av GSXR1100R, tack!! ) sen kunde man faktiskt gasa på ganska bra. Det gäller bara att vara vid sitt sinnes fulla bruk och bara köra med 75-80% så är det en skit rolig bana. Kan rekommendera ALLA att åka ner oavsett vilket tempo man kör så är det en upplevelse som inte går att glömma. Vi ska ner igen i September!! Någon som är sugen på att haka på?? Ni är välkommna att höra av er.

Mvh//ZS

Gick med
12 Jul 2003
Hoj
The Beast
Zilversurfer skrev:
2196009 En Engelsk snubben skrotade sin hoj precis framför mig ca 3 meter, rakt in i ramcoräcket. Vet ej hur det gick för honom, troligen inte bra. På ett (1)!! av varven var det sex (6)!!! avåkningar med Mc...Folk tror dom är heeman, helt sanslöst, går ut fullt från första böj. Antingen hittar man dom klistrade i räcket, eller så kör man om dom efter 1 mil. Jag och Johan tog det lugnt i 4 km ( inrådan av GSXR1100R, tack!! ) sen kunde man faktiskt gasa på ganska bra. Det gäller bara att vara vid sitt sinnes fulla bruk och bara köra med 75-80% så är det en skit rolig bana. Kan rekommendera ALLA att åka ner oavsett vilket tempo man kör så är det en upplevelse som inte går att glömma. Vi ska ner igen i September!! Någon som är sugen på att haka på?? Ni är välkommna att höra av er.

Mvh//ZS
I'm on.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Zilversurfer skrev:
2196009 En Engelsk snubben skrotade sin hoj precis framför mig ca 3 meter, rakt in i ramcoräcket. Vet ej hur det gick för honom, troligen inte bra. På ett (1)!! av varven var det sex (6)!!! avåkningar med Mc...Folk tror dom är heeman, helt sanslöst, går ut fullt från första böj. Antingen hittar man dom klistrade i räcket, eller så kör man om dom efter 1 mil. Jag och Johan tog det lugnt i 4 km ( inrådan av GSXR1100R, tack!! ) sen kunde man faktiskt gasa på ganska bra. Det gäller bara att vara vid sitt sinnes fulla bruk och bara köra med 75-80% så är det en skit rolig bana. Kan rekommendera ALLA att åka ner oavsett vilket tempo man kör så är det en upplevelse som inte går att glömma. Vi ska ner igen i September!! Någon som är sugen på att haka på?? Ni är välkommna att höra av er.

Mvh//ZS
Japp så är det, vi har smiskat en hel del på ringen men aldrig chansat och skaftat fullt pga alla farliga räcken och den makabra blandningen av bilar, bussar & hojar på samma bana, köra ringen är en körupplevelse som inger respekt, har man fett med orespekt så slutar det dock oftast väldigt tråkigt.

Kör ner och få en adrenalinkick men kör med insidan, ringen dräller av dårar som tror sig vara odödliga.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln