AnusringenMr K skrev:2194215vad det därför ni gick så konstigt när ni kom hem .........
GSXR1100R skrev:2194220Anusringen
Ja vi vill se filmZenit skrev:2194235FILM
Die grösse armco-staket mit ein erd wall.Mr K skrev:2194282hur stavas avåkningszon på tyska?
Mr K skrev:2194282hur stavas avåkningszon på tyska?
GSXR1100R skrev:2194289Die grösse armco-staket mit ein erd wall.
CeltaniC skrev:2194310
I'm on.Zilversurfer skrev:2196009En Engelsk snubben skrotade sin hoj precis framför mig ca 3 meter, rakt in i ramcoräcket. Vet ej hur det gick för honom, troligen inte bra. På ett (1)!! av varven var det sex (6)!!! avåkningar med Mc...Folk tror dom är heeman, helt sanslöst, går ut fullt från första böj. Antingen hittar man dom klistrade i räcket, eller så kör man om dom efter 1 mil. Jag och Johan tog det lugnt i 4 km ( inrådan av GSXR1100R, tack!! ) sen kunde man faktiskt gasa på ganska bra. Det gäller bara att vara vid sitt sinnes fulla bruk och bara köra med 75-80% så är det en skit rolig bana. Kan rekommendera ALLA att åka ner oavsett vilket tempo man kör så är det en upplevelse som inte går att glömma. Vi ska ner igen i September!! Någon som är sugen på att haka på?? Ni är välkommna att höra av er.
Mvh//ZS
Japp så är det, vi har smiskat en hel del på ringen men aldrig chansat och skaftat fullt pga alla farliga räcken och den makabra blandningen av bilar, bussar & hojar på samma bana, köra ringen är en körupplevelse som inger respekt, har man fett med orespekt så slutar det dock oftast väldigt tråkigt.Zilversurfer skrev:2196009En Engelsk snubben skrotade sin hoj precis framför mig ca 3 meter, rakt in i ramcoräcket. Vet ej hur det gick för honom, troligen inte bra. På ett (1)!! av varven var det sex (6)!!! avåkningar med Mc...Folk tror dom är heeman, helt sanslöst, går ut fullt från första böj. Antingen hittar man dom klistrade i räcket, eller så kör man om dom efter 1 mil. Jag och Johan tog det lugnt i 4 km ( inrådan av GSXR1100R, tack!! ) sen kunde man faktiskt gasa på ganska bra. Det gäller bara att vara vid sitt sinnes fulla bruk och bara köra med 75-80% så är det en skit rolig bana. Kan rekommendera ALLA att åka ner oavsett vilket tempo man kör så är det en upplevelse som inte går att glömma. Vi ska ner igen i September!! Någon som är sugen på att haka på?? Ni är välkommna att höra av er.
Mvh//ZS
Stället kallas inte fis ringen ni har varit påGSXR1100R skrev:2194194Tyskar är ett märkligt folkslag
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|