Chris Ash skrev:Jag har hört att det är farligt med såna affärer, man kan få allergiska reaktioner om man går för nära.
Chille skrev:Jag köpte en jävligt clean Alpinestars Keps... Vit helsydd...
hittade ingen bild på datorn men den var jävligt fet.. går säkert att beställa från nånstans?.. jag köpte den på Fottas MC i ludvika.
du e så söt du .......Ni andra mesar då.....klipp er kort som mig , se snygga ut som mig och frissen är alltid perfektChrille skrev:Fåfängan bland knuttar är fantastisk. Alla vet att vi alla har hjälmfriss. Alla vet att många av oss börjar bli tunnhåriga. Alla har vi ont om plats för grejer när vi är ute och åker.
Likt förbannat ska man slösa plats på att ha med sig en kepa för att dölja att man ser likadan ut som alla andra. Detta måste vara höjden av knuttefåfänga?
Ravetrancer skrev:du e så söt du .......Ni andra mesar då.....klipp er kort som mig , se snygga ut som mig och frissen är alltid perfekt
//R
p.s Chrille är en kille jag hade blitt kär i om jag var GAY!!!!
Penguin skrev:Kolfiberlook, köpt på mässan för en herrans massa år sedan! Insvettad och go nuförtiden!![]()
Chrille skrev:Fåfängan bland knuttar är fantastisk. Alla vet att vi alla har hjälmfriss. Alla vet att många av oss börjar bli tunnhåriga. Alla har vi ont om plats för grejer när vi är ute och åker.
Likt förbannat ska man slösa plats på att ha med sig en kepa för att dölja att man ser likadan ut som alla andra. Detta måste vara höjden av knuttefåfänga?
#2 skrev:Du är bara avundsjuk för att du inte får in huvvet i en keps!!![]()
Du har ju ganska mycket lockar på huvet?Chrille skrev:Nu har du visserligen rätt i att det inte finns en kepa som sitter vettig på min XXL-vattenskalle men hur fan visste du det.![]()
Emmi skrev:Du har ju ganska mycket lockar på huvet?![]()
Chrille skrev:Jovisst men under lockarna döljer sej en skalle med imponerande yttermått. De flesta XL-hjälmar är för små...
Och kepsar är sällan sydda för rejäla skallar...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |