Hemma, sjuk och nysingel

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Mingves skrev:
Jaha, då hände det mig med :skrämd

Som många andra här på SH så har gått och blivit singel nu i sommar. Efter 8 år...

Och som om detta inte var nog så har jag fått en rejäl förkylning. Ligger nu hemma i sängen och mesar mig, för att jag är förkyld :crash
Chefen ringer och kollar hur man mår...känns ju bra NOT :(
Har 30 dvd filmer som jag inte sett men ingen lockar...vad skall man göra? Surfa orkar man bara 3 min åt gången och laga mat...phui får bli något snabblagat.

VAD SKALL MAN GÖRA FÖR ATT BLI FRISK? Har käkat massor med frukt, men man kan ju inte äta hur mycket som helst...

Det är ju typiskt nu när man börjar tycka singellivet är ok så kan man inte gå ut.....

///M

Tänk om man hade en chef som brydde sig så.. :notme

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
UrbanTiger skrev:
Visst, ta vitlök i valfett + bröd och en hel balja rödtjut, Italienskt Chianti :rock

Det var en jäkla dille du fått angående valfett, Tigern!
Nästan varje inlägg du gör så innehåller det nåt man kan förbättra med valfett... :rofl :rofl Skitkul varje gång jag läser det!!

Mingves

Guest
Måste väl vara nyfångat isländsk valfett oxå för att det skall funka?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
finns det nåt som helst funktionsområde för just valfett? Mer än alla saker som du verkar använda det till???

:crash

:hej

Mingves

Guest
Använder man inte det till parfym? Tror det är en körtel i valens hjärna som man använder. Och från vissa speciella valar...

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Det är i läppstift man har valfett....parfym görs av katt-kiss :fakta

Men det e ju lite gay-varning på detta valfetts snack av er killar.... :skrämd

Mingves

Guest
Vattentricket är mycket bra. Man känner sig mycket piggare om man dricker massor:)

Tack för alla tipsen.
Det känns bra att det finns så många kloka människor man kan fråga:)

///Mats

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har själv aldrig brytit upp med en tjej faktiskt så jag vet inte hur just det känns. En gång blev jag dock dumpad av en kille och djeklar, det var inte alls roligt. Vi hade ju ett sånt där förhållande på 2 månader iofs, men att höra dom orden var verkligen som ett slag i ansiktet.
Nuförtiden vågar ingen dumpa mig, dom vet vad som väntar isåfall :rolleyes:

Mingves- Mitt tips är att dricka vatten, du spolar ner bacillerna och ut kommer dom tillsist genom röret. Att bota hjärtesorg kanske endast fungerar med att umgås med sina vänner, om man har några som ställer upp dvs. Så det hoppas jag verkligen att du har. annars får du fortsätta skriva i denna tråd så får vi hjälpa dig bli gladare.
Må väl :hej

Mingves

Guest
Bikerbitch skrev:
Har själv aldrig brytit upp med en tjej faktiskt så jag vet inte hur just det känns. En gång blev jag dock dumpad av en kille och djeklar, det var inte alls roligt. Vi hade ju ett sånt där förhållande på 2 månader iofs, men att höra dom orden var verkligen som ett slag i ansiktet.
Nuförtiden vågar ingen dumpa mig, dom vet vad som väntar isåfall :rolleyes:

Mingves- Mitt tips är att dricka vatten, du spolar ner bacillerna och ut kommer dom tillsist genom röret. Att bota hjärtesorg kanske endast fungerar med att umgås med sina vänner, om man har några som ställer upp dvs. Så det hoppas jag verkligen att du har. annars får du fortsätta skriva i denna tråd så får vi hjälpa dig bli gladare.
Må väl :hej

Tack BB!

Jag tror jag har kommit över henne nu. Vi hade aldrig bott ihop under de 8 åren...hade man gjort det så hade det nog varit skitjobbigt.
Sedan när det tog slut hade vi inte träffats på nästan 2 veckor vilket gjorde det ännu lättare.
Vi skildes som vänner. Just nu känns det som om jag inte vill ha tillbaka det jag hade.

///Mats

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Mingves skrev:
Tack BB!

Jag tror jag har kommit över henne nu. Vi hade aldrig bott ihop under de 8 åren...hade man gjort det så hade det nog varit skitjobbigt.
Sedan när det tog slut hade vi inte träffats på nästan 2 veckor vilket gjorde det ännu lättare.
Vi skildes som vänner. Just nu känns det som om jag inte vill ha tillbaka det jag hade.

///Mats

Klassiska vänner snacket :D

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Mingves skrev:
Jag kan varna för vitlökstipset, käkade en gång 3 klyftor för ett snbbt tillfrisknande....det skulle man inte ha gjort. Faan vad ont man fick i magen efter. Det var som att bli stucken med kniv.
Man bör nog blanda dem med något mer typ bröd. Inte vitlök + vatten :skrämd

///M

Kärring!
Ta en (1) klyfta innan du går å lägger dig då. Ok, det luktar men jag antar att du har en tandborste hemma.
Vatten hjälper dig att transportera ut skiten när njurarna är klara med sitt jobb. C-vitaminer funkar endast i förebyggande syfte, löser ej problemet som sådant. Sprit löser ofta upp slem å liknande samt är bakteriedödande. Men vitlök...

Vitlök är lösningen på all världens problem :fakta
Vitlök for president :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mingves skrev:
Tack BB!

///Mats

Ja det tror jag säkert. Då delar man på (nästan) allt och sover med varandra varje natt o umgås på ett annat sätt.
Skönt att du inte är nere på botten och simmar runt.
Gbg är ju en storstad, det finns säkert hur många trevliga ( och snygga) tjejer somhelst där.
Om inte kan man alltid köpa lösnummer när man är ute :tummenupp

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
åsså kommer jag o sabbar alla förslag... finns inga kurer när det väl har slagit till. det gäller att föreygga det innan .. :p
tiden läker alla sår... såväl som att bli singel som förkylningar...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...