Hemmabio, behöver råd, tips...

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Nya bud igen... Var i örebro och slog ihjäl några timmar medan jag väntade på att erik skulle jobba klart. Gick in i en "audio video" affär, vad hade de där om inte Jamo högtalarna som jag letat efter! De hade både centerhögtalaren och surrondhögtalarna som har utgått ur sortimentet och i körsbär dessutom. Så idag har jag beställt dessa och så beställde jag Jamo D590 från Hallbäcks i Helsingborg. Får dem levererade imorgon. :tummenupp

Tack för alla råd och tips! :bow

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Thundercat skrev:
Nya bud igen... Var i örebro och slog ihjäl några timmar medan jag väntade på att erik skulle jobba klart. Gick in i en "audio video" affär, vad hade de där om inte Jamo högtalarna som jag letat efter! De hade både centerhögtalaren och surrondhögtalarna som har utgått ur sortimentet och i körsbär dessutom. Så idag har jag beställt dessa och så beställde jag Jamo D590 från Hallbäcks i Helsingborg. Får dem levererade imorgon. :tummenupp

Tack för alla råd och tips! :bow

Var det på aspholmen!? Då hade du kunnat jämföra dem med mordaunt-short på plats :D Jag vet, jag ger mig inte :)

Hoppas du blir nöjd med nyförvärvet bara, det är man alltid i början och efter några timmars inspelning låter de ännu bättre men sen duger de helt plötsligt inte längre :rolleyes:

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Affären ligger på Kungsgatan 17 i Örebro, men jag har ingen aning om det är aspholmen... Affären heter "Åkes Radio & TV" och ingår i "audio video" kedjan.

Jag har redan jämfört med mordaunt-short i en affär i Göteborg.

smiler

Skrapar knän dagligen.....
Gick med
6 Mar 2003
858km söder om Kiruna... Dvs Sundsvall...
Hoj
-
Fick hem ett par RC-L igår fick betala 8600:- varav 900:- va frakt, från tyskland då *ler*.
Sällan man ser ett par beg här hemma under 9000:- å då är dom använda nårga år.....

Får inga bättre hembio frontar för dom slantarna skulle ja tro.

Passa på innan dom säljs slut helt....... HI-FI Fabrik

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...