Tjena alla kunniga!
En novis skulle behöva er kunskap när det gäller att snickra ihop en hemsida. Eftersom min kunskap är begränsad, men har lätt att lära mig nya saker, oftast genom "göra om, göra rätt"...
Jag har använt mig av sidor med färdiga mallar, där man väljer layout, färg och typsnitt. Detta är jag inte intresserad av nu, utan vill göra allt från grunden där jag även kan omstrukturera sidan efter behag.
Nu till frågan
Detta är de funktioner som jag kan komma på just nu. Någon som har några förslag?
//Christer
En novis skulle behöva er kunskap när det gäller att snickra ihop en hemsida. Eftersom min kunskap är begränsad, men har lätt att lära mig nya saker, oftast genom "göra om, göra rätt"...
Jag har använt mig av sidor med färdiga mallar, där man väljer layout, färg och typsnitt. Detta är jag inte intresserad av nu, utan vill göra allt från grunden där jag även kan omstrukturera sidan efter behag.
Nu till frågan
- Vilket program är smidigast att använda när det kommer till funktioner som möjliggör att man kan bygga upp sidan från en blank sida?
- Vilket FTP-program föredrar ni?
- Det ska finnas ett kalender med möjlighet till bokningssystem inbyggt, där man kan boka tid alt heldag. Vad finns det för valmöjligheter?
- Det ska finnas inloggning med användar-id samt lösenord, där användar-id styr till användare. (precis som det fungerar här på SH)
- Det ska finnas registreringsmöjlighet för att bli tilldelad användar-id samt lösenord.
Detta är de funktioner som jag kan komma på just nu. Någon som har några förslag?
//Christer