Hemsidan öppen och uppdaterad!

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Ja ok, så bra då.. Jag ställer gärna upp så gott det går. Och är en av dom som är mycket tacksam för eran expertis och engagemang, och det sköts jätte bra. Ni alla bjuder så mycket på er själva och delar med er. Det är som att komma hem till en enda BIG FAMILY med krut i :)

Jag fick för mig att som Aktiv medlem var man mer eller mindre obligerad att ställa upp i samtliga evenemang. Men så får man oxå ett ypperligt tillfälla att lära sig en hel del om racing, och dessutom käna poäng som man kan boka en Track Day Whith Lots Of Fun.
Och sen att en passiv medlem kunde enbart boka sig en plats på nåt race. Men då till ett annat pris alltså?! Trodde det var samma pris för Aktiva som Passiva(betalande) medlemar, medans dom som bara hade en registrerat konto på hemsidan (men icke betalande än) betala fullt pris. Wel wel, men nu vet jag:tummenupp

Tycker ni gör ett kanon jobb och tar det som en ära att få vara med er era kurvsmiskare:tungan
Ser fram imot en härlig samverkan med alla tillbehör..
Mvh Freddie The Freak
Vilket fantastiskt trevligt inlägg! :Bugar

Styrelsen får väl se till att lägga till lite förtydligande information om vad Passiv medlem egentligen innebär. Kanske bättre att döpa om det till stödmedlem?

Du är (precis som alla andra) hjärtligt välkommen att ställa frågor och be om hjälp precis när som. :tummenupp

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Vilket fantastiskt trevligt inlägg! :Bugar

Styrelsen får väl se till att lägga till lite förtydligande information om vad Passiv medlem egentligen innebär. Kanske bättre att döpa om det till stödmedlem?

Du är (precis som alla andra) hjärtligt välkommen att ställa frågor och be om hjälp precis när som. :tummenupp

Ja det var ingen dum ide..! Stödmedlem:tummenupp Och vad det innefattar.

Det tackar vi för, blir säkert en o annan fråga som ställs:) Och det finnes inga dumma frågor...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping