Dee_cati skrev:Mycket läcker design, sparsmakad och clean! Men en fråga bara, skriver man verkligen "Är ert företag..." istället för "är ERAT företag...
cool_adde skrev:ahh ännu en som sysslar med musik här. I like it! Ni verkar ju ha en helt klart godkänd meritlista! Har du komponerat någon sångmusik, typ fyrstämmig sats eller liknande? Vore kul att hör!
Jag har ju sjungit sånt i snart 9år... d.v.s. halva mitt liv! Det är ju bara att spela in ett gäng stämmor och sedan lägga dom på varandra i cubaseSX + lite andra roliga effekter. Jag repar en riktigt smörig låt just nu. Det är riktigt kul att leka med durparalleller och add9or här och var i den. Lyssna på boys2men om du saknar inspiration!Kay skrev:Hej du!
Nej jag har inte gjort det... Skulle inte dra mig för att göra en riktigt smörig R&B-stämlåt. Känner du dig manad?
cool_adde skrev:Jag har ju sjungit sånt i snart 9år... d.v.s. halva mitt liv! Det är ju bara att spela in ett gäng stämmor och sedan lägga dom på varandra i cubaseSX + lite andra roliga effekter. Jag repar en riktigt smörig låt just nu. Det är riktigt kul att leka med durparalleller och add9or här och var i den. Lyssna på boys2men om du saknar inspiration!
Vem fan har inte vunnit tävlingar... Fast jag har inte gjort det på egen hand förstås, Hade hjälp av ca 30 andra Jag är lätt på om det blir nåt sjunga! what ever! Jag sjunger både kör och solo. (btw jag är snuskhög tenor)Kay skrev:Uppdatering: nu slipper ni scrolla!
*ler* Jag har faktiskt också sjungit större delen av mitt liv, även vunnit sångtävlingar *skryta*. Ska väl göra nåt snusksmörigt nån gång om det blir tid o lust till det
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|