Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har fått något fel på datorn som gör att om man går in på en hemsida så laddar den först en del och sen avbryts laddningen och man blir tagen direkt till "Webbsidan kunde inte visas"-meddelandet. Så får man uppdatera hämtningen ett par gånger och så äntligen laddar hela sidan klart utan att avbrytas. Vafan har hänt?
Skitstörigt när man ska kolla bilder eller youtube-klipp då man först får se ett par centimeter av bilden eller ett par sekunder av filmen varpå laddningen helt plötsligt bryter och bilden försvinner helt/filmen stannar...
Jag kör firefox allra senaste (uppdaterade nyss), min internetanslutning är ett trådlöst bredband från telenor som enligt anslutningsfönstret har bra täckning och är kontinuerligt anslutet (så anslutningen avbryts inte) och min dator är en påse skit. Hjälp snälla.

Skitstörigt när man ska kolla bilder eller youtube-klipp då man först får se ett par centimeter av bilden eller ett par sekunder av filmen varpå laddningen helt plötsligt bryter och bilden försvinner helt/filmen stannar...
Jag kör firefox allra senaste (uppdaterade nyss), min internetanslutning är ett trådlöst bredband från telenor som enligt anslutningsfönstret har bra täckning och är kontinuerligt anslutet (så anslutningen avbryts inte) och min dator är en påse skit. Hjälp snälla.