Var ligger det här Herråå?! Vill ha ett najs ställe att köra på i öret...
Tja niklas. Skysst klippt åh filmat.
Vad andvänder du för redigerings program?
Det där var en ganska underlig tolkning av mitt inlägg. Jag tycker alla som vill ska köra cross/enduro eller rr, men ingen av dom har nåt att hämta på vägen oavsett förarkompetens.
Jag har en väldigt liberal inställning vilket nog framkommit här på sporthoj många gånger och att någon kör sin crosshoj lite diskret till banan stör mig egentligen inte det minsta.
Men att man gör det till en ball grej att wheela med crosshoj på gatan gillar jag inte och att dessutom filma det hela gör saken än sämre i mina ögon eftersom det skickar fel signaler utåt.
Angående "kryckor" så är det bara min erfarehet att det är dessa individer som kör sina crosshojar på gatan. Seriösare förare brukar ha en annan syn på hur man bör behandla sina idrottsredskap.
Jag kommer från en mindre kommun där man dagligen ser crosshojar på gatan under sommaren. Och det lustiga är att dessa individer ser man väldigt sällan på crossbanan. Om dom mot förmodan kommer dit så står dom och hänger över styret i depån och tittar. Sedan gasar dom iväg järnet i depån så gruset sprutar på bilarna. Ut på banan vågar dom aldrig.
Men lägg ner allt jävla moralsnack, så tröttsamt!Ni som kör crosshoj på gatan förstör för seriösa hojåkare så jag klipper gärna av ballen på er. Och jag ser det bara som normalt civilkurage att göra det.
Men lägg ner allt jävla moralsnack, så tröttsamt!
Gå och var surkuk på nåt annat forum!
Hehe, Herråå är det vi kallar oss för. Från början bodde vi alla ute i Vintrosa, Latorp och Närkes kil, så det är där ute vi håller oss och kör
Förbi södra backen i storstenshöjden brukar en del örebroare åka runt. Var ute och skulle försöka provgå i fre men isen var inte riktigt färdig en, några dagar till så ska det fungera.Grym rulle
Har ni nån bana på isen i vinter däromkring så kommer jag gärna dit och kör
Håller med dig!! Faan va vissa gnäller hela tin.
Hur fan ska folk kunna göra en laglig film liksom?
Hur kul skulle den va att kolla på då?
Se hojer som max åker 90kmh på motorvägen.
Och motocrosser som bara åker på inhängnat område."Bana"
Skulle bli Jävligt svårt åh få till en kul film om man va helt laglig!
Folk som ser gnäller på dess filmer här borde ju få hjärtinfarkt av att se Ghost rider , Nitro circus , Crysty Demons filmerna.
Skriv ett Klago brev till dom istället för massa små gnäll på detta forum..!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|