Herråå - Offroad

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Superduke R , KTM 525 SMR
Vad andvänder du för redigerings program?

Tja niklas. Skysst klippt åh filmat.

Vad andvänder du för redigerings program? :va

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Väldigt bra kvalle på den rullen!!

Bra mycket bättre rulle än vad många andras plastraketsrullar är här på SH.

Sen om det var moppefasoner att köra på "Ässfalt" kan man ju diskutera i oändlighet..med tanke på att det finns folk som kör "MotoGp kval" på svenska 70 vägar..

Som sagt bra rulle, sugen på se fler sånna rullar med er...:tummenupp

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Var ligger det här Herråå?! Vill ha ett najs ställe att köra på i öret...

Hehe, Herråå är det vi kallar oss för. Från början bodde vi alla ute i Vintrosa, Latorp och Närkes kil, så det är där ute vi håller oss och kör :)

Tja niklas. Skysst klippt åh filmat.

Vad andvänder du för redigerings program? :va

Tackar :)

Just nu kör jag med Sony Vegas Video Pro 9, har inte förstått mig på Adobe After Effects än:va

Last edited:

silad

dalis
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
1984, Yamaha, FJ1100, XRV 750.
Det där var en ganska underlig tolkning av mitt inlägg. Jag tycker alla som vill ska köra cross/enduro eller rr, men ingen av dom har nåt att hämta på vägen oavsett förarkompetens.

Jag har en väldigt liberal inställning vilket nog framkommit här på sporthoj många gånger och att någon kör sin crosshoj lite diskret till banan stör mig egentligen inte det minsta.
Men att man gör det till en ball grej att wheela med crosshoj på gatan gillar jag inte och att dessutom filma det hela gör saken än sämre i mina ögon eftersom det skickar fel signaler utåt.

Angående "kryckor" så är det bara min erfarehet att det är dessa individer som kör sina crosshojar på gatan. Seriösare förare brukar ha en annan syn på hur man bör behandla sina idrottsredskap.

Jag kommer från en mindre kommun där man dagligen ser crosshojar på gatan under sommaren. Och det lustiga är att dessa individer ser man väldigt sällan på crossbanan. Om dom mot förmodan kommer dit så står dom och hänger över styret i depån och tittar. Sedan gasar dom iväg järnet i depån så gruset sprutar på bilarna. Ut på banan vågar dom aldrig.

Hade du skrivit såhär från början hade du nog inte fått så mycket mothugg..

mange-9

mange-9
Gick med
6 Apr 2007
Hoj
Superduke R , KTM 525 SMR
Men lägg ner allt jävla moralsnack, så tröttsamt!

Gå och var surkuk på nåt annat forum!

Håller med dig!! Faan va vissa gnäller hela tin.
Hur fan ska folk kunna göra en laglig film liksom?
Hur kul skulle den va att kolla på då?

Se hojer som max åker 90kmh på motorvägen.
Och motocrosser som bara åker på inhängnat område."Bana"

Skulle bli Jävligt svårt åh få till en kul film om man va helt laglig!

Folk som ser gnäller på dess filmer här borde ju få hjärtinfarkt av att se Ghost rider , Nitro circus , Crysty Demons filmerna.

Skriv ett Klago brev till dom istället för massa små gnäll på detta forum..!:mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hehe, Herråå är det vi kallar oss för. Från början bodde vi alla ute i Vintrosa, Latorp och Närkes kil, så det är där ute vi håller oss och kör :)

Grym rulle :tummenupp

Har ni nån bana på isen i vinter däromkring så kommer jag gärna dit och kör :banana

MikkE

Guest
Det var en bra underhållande film. Inte för lång heller. Musiken passade pörfekt. Varierade klipp. Najs vörk!

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Vespa 300 HPE Super 2019.
99 procent av alla mc relaterade filmer på youtube är ren skit. Ofta dåligt filmat och inte klippt alls. Detta var toppen, kanon bra. Mer filmer av denna sorten!!

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Grym rulle :tummenupp

Har ni nån bana på isen i vinter däromkring så kommer jag gärna dit och kör :banana
Förbi södra backen i storstenshöjden brukar en del örebroare åka runt. Var ute och skulle försöka provgå i fre men isen var inte riktigt färdig en, några dagar till så ska det fungera.

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Hoj
FZ8S SP -11
"ingen kamera på tanken hela tiden", inget heavy metal dunkadunkadunka musik som förstör filmen, inget köra fort som fan.

Bara några glada "amatörer" som har det kul som fan.......Me like alot:tummenupp

Ska man nu hitta nått att klaga på, så är det bara att filmen är för kort.
Hade gärna sett mycket mer :)

Saxxa

Klotar man inte, så lär man sig inte. ;)
Gick med
19 Oct 2009
Hoj
Yamaha FZR
Håller med dig!! Faan va vissa gnäller hela tin.
Hur fan ska folk kunna göra en laglig film liksom?
Hur kul skulle den va att kolla på då?

Se hojer som max åker 90kmh på motorvägen.
Och motocrosser som bara åker på inhängnat område."Bana"

Skulle bli Jävligt svårt åh få till en kul film om man va helt laglig!

Folk som ser gnäller på dess filmer här borde ju få hjärtinfarkt av att se Ghost rider , Nitro circus , Crysty Demons filmerna.

Skriv ett Klago brev till dom istället för massa små gnäll på detta forum..!:mad:

Av erfarenhet kan jag säga att det finns nog väldigt få ställen som är roligare att åka på än crossbanor.. Men samtidigt håller jag med om att det är roligare att titta på filmer gjorda i grusgropar, m.m.

Tycker ändå att two-stroke-man har en väldigt god poäng i det han säger..

On topic: Kul film! Kan bara instämma i den berömmande kören!

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Riktigt bra!

För övrigt förstår jag irritationen över körandet på allmän väg, men vafan. Mycke å gnälla över... Jag skulle istället bli ordentligt förbannad om du hade lagt upp en rulle där ni bara kör på crossbana. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA