HET i IB

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar :yoparty
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
GSXR1100R skrev:
IB skriver att ERF är på uppgång och att HET råkkar :yoparty

Öh, vart läste du det? Måste vara något fel på min läsförståelse. I min tidning stod det att HET hamnade på pallen tack vare att teamet som låg före dem misslyckades vid ett däckbyte, samt att de var hela sju varv efter i mål. :tungan

Fast det är klart att HET är på uppgång. De har coolast hoj i depån ju. MUSHROOOOOM! :ätapiller

Jag snackade förresten med Anders Hallberg på IB om roadracingens uppgång i Sverige, varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport. Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske? :skrämd
 

Bifogat

  • massrooom.jpg
    massrooom.jpg
    77 KB · Visningar: 119
Last edited:

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Macho Woman skrev:
Öh, vart läste du det? Måste vara något fel på min läsförståelse. I min tidning stod det att HET hamnade på pallen tack vare att teamet som låg före dem misslyckades vid ett däckbyte, samt att de var hela sju varv efter i mål. :tungan

Fast det är klart att HET är på uppgång. De har coolast hoj i depån ju. MUSHROOOOOM! :ätapiller

Jag snackade förresten med Anders Hallberg på IB om roadracingens uppgång i Sverige, varpå vi båda blev något uppbragta över det lilla utrymme som ges till rr i IB Motorsport. Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske? :skrämd
Men Jenny, om nu så skulle vara fallet ska du veta att du är en stjärna på det du gör :bow
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Enligt rykten är SVEMO på väg att säga upp sitt avtal med IB, men var ska vi då läsa rr-nyheter. Får jag ta på mig hela det ansvaret på rr.se kanske? :skrämd
Ja det vore bra om ni gjorde det :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top